راز قهرمانی پرسپولیس ، ثبات و اتحاد تیمی بود

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس :

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین عامل قهرمانی پرسپولیس چه بود؟ گفت : یکی از مهم‌ترین عوامل قهرمانی پرسپولیس در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر ثبات و اتحاد تیمی بود و اینکه بازیکنان به لحاظ بدنی فوق‌العاده عمل کردند، هماهنگی خوبی بین کادر فنی برقرار بود و هر چقدر جلوتر می‌رفتیم کادر فنی صبوری و آرامش بیشتری داشتند.

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین عامل قهرمانی پرسپولیس چه بود؟ گفت : یکی از مهم‌ترین عوامل قهرمانی پرسپولیس در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر ثبات و اتحاد تیمی بود و اینکه بازیکنان به لحاظ بدنی فوق‌العاده عمل کردند، هماهنگی خوبی بین کادر فنی برقرار بود و هر چقدر جلوتر می‌رفتیم کادر فنی صبوری و آرامش بیشتری داشتند. البته در این قهرمانی زحمات مدیریت باشگاه و حمایت هواداران از تیم پرسپولیس را نیز نباید نادیده گرفت.
وی در ارزیابی از عملکرد یحیی گل‌ محمدی گفت: وی دچار مسائلی شد اما با تجربه‌ای که داشت کامل کنار کشید و با آرامشی که در هفته پایانی لیگ داشت نقش به‌سزایی در موفقیت تیم ایفا کرد و در کل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.