استقلال مربی خارجی با کیفیت می خواهد

حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران :

حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط این روزهای استقلال و تشکیل کمیته فنی گفت : در تیمی مانند استقلال باید کمیته فنی وجود داشته باشد، البته نباید فقط در حد حرف باشد. اعضای کمیته باید حرف بزنند و در تصمیم‌گیری‌های فنی نقش داشته باشند.

استقلال مربی خارجی با کیفیت می خواهد

حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط این روزهای استقلال و تشکیل کمیته فنی گفت : در تیمی مانند استقلال باید کمیته فنی وجود داشته باشد، البته نباید فقط در حد حرف باشد. اعضای کمیته باید حرف بزنند و در تصمیم‌گیری‌های فنی نقش داشته باشند. حضور مومنی و مظلومی در این کمیته اضافه است چون آنها اگر قرار بود کاری انجام دهند در هیات مدیره انجام می‌دادند.
‌وی درباره انتخاب سرمربی استقلال و اینکه گفته می‌شود یک مربی اسپانیایی و ایتالیایی و همین طور گزینه‌های ایرانی مانند نکونام مدنظر مدیران باشگاه هستند، گفت: خوب است که مربی خارجی بیاوریم اما به شرطی که یک مربی صاحب نام و باکیفیت بیاید تا بتواند شرایط فنی استقلال را ارتقا بخشد. شرایط مالی باشگاه در حال حاضر خیلی خوب نیست و با این قوانینی هم که می‌گذارند هر مربی‌ای حاضر به حضور و کار در ایران نیست. با وجود اینکه نکونام مربی خوبی است اما او ‌نباید در این مقطع به استقلال بیاید، نکونام اگر الان سرمربی آبی‌‌ها شود خراب خواهد شد.