جاذبه‌های گردشگری جهان

مهم نیست که چگونه از منطقه Uluru (یا Ayers Rock) با قدمت تاریخی ۷۰۰ میلیون ساله بازدید می کنید – از بالا با بالن هوای گرم، آن سوی صحرا با موتور سیکلت، در هنگام غروب، در یک پایگاه کوهپیمایی؛ در هر صورت، شاهد عظمت آن خواهید بود. اینجا یکی از بی نظیرترین مکان‏های دیدنی جهان است.

قسمت پاياني
 Uluru، استرالیا
مهم نیست که چگونه از منطقه Uluru (یا Ayers Rock) با قدمت تاریخی 700 میلیون ساله بازدید می کنید – از بالا با بالن هوای گرم،
آن سوی صحرا با موتور سیکلت، در هنگام غروب، در یک پایگاه کوهپیمایی؛ در هر صورت، شاهد عظمت آن خواهید بود. اینجا یکی از بی نظیرترین مکان‏های دیدنی جهان است.
 آبشارهای ویکتوریا، زامبیا و زیمبابوه
عظمت و شکوه هیچ چیز، قابل مقایسه با ایستادن در مقابل بزرگترین آبشار جهان که طول آن یک مایل کامل است، نیست.بین ماه های فوریه و مه (پس از فصل بارندگی منطقه) از بهترین منظره با حجم
 500 میلیون لیتر آب، که هر 60 ثانیه بر روی صخره ها و سنگ ها، ریخته می شود بازدید کنید. این آبشارها در تمام جهان شهرت دارند و یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان به شمار می‏روند.
 منطقه دیدنی Wulingyuan، چین
علم ممکن است در این مورد، بی ادعا باشد.Wulingyuan، این جاذبه 100 مایل مربعی در استان هونان چین، شامل هزاران ستون متشکل از ماسه سنگ است که نسخه طبیعی آسمان خراش ها هستند.
 کافه محتوا