رشته «مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی» به دانشگاه علمی کاربردی اضافه شد

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی، دوره مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود.

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی، دوره مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود.به گزارش دانشجو، علیرضا جمالزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت:با دیجیتالی شدن کسب و کارها، بازارکارِ تولید محتوا بسیار پرتقاضا شده است. جستجو در اینترنت و موتور‌های جستجو مثل گوگل و مطالعه مطالب منتشر شده در اینترنت برای دریافت اطلاعات مورد نیاز و یافتن پاسخ پرسش‌های مدنظر؛ یعنی دقیقا محتوایی که یک کارشناس تولید محتوا ایجاد کرده است لذا این رشته بر مبنای نیازسنجی آموزشی و با هدف طراحی، ویرایش، انتشار و مدیریت محتوای دیجیتالی برای به روز نگه داشتن محتوا و تسلط به استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا، با مشارکت تیمی از متخصصان و صاحب نظران، با هدایت مستقیم دانشگاه، در ذیل گروه صنعت تدوین، تصویب و مقرر شد تا در مراکزی که شرایط، تجهیزات و امکانات مورد نظر را دارند، تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود.دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی تصریح کرد: دانش آموختگان این رشته با گذراندن دروسی، چون ابزار‌های حرفه‌ای و تخصصی تولید محتوا، مدیریت محتوا در دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی محتوای برای SEO و آزمون و ارزیابی محتوا و کسب قابلیت هایی، چون مدیریت محتوا برای به روز نگه داشتن محتوا، توسعه بستر Front End محتوا دیجیتالی و طراحی گرافیکی دیجیتالی می‌توانند شغل طراح و تولید کننده محتوای دیجیتالی و معمار و سناریست محتوای دیجیتالی را  احراز نمایند.