قالیباف: چهره جبهه مقاومت به زودی قوی‌تر از گذشته خواهد شد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت میان کشورهای اسلامی منجر به انسجام میان امت‌های آنها شده است، گفت: به زودی چهره جبهه مقاومت را قوی‌تر از گذشته خواهیم دید.

 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت میان کشورهای اسلامی منجر به انسجام میان امت‌های آنها شده است، گفت: به زودی
چهره جبهه مقاومت را قوی‌تر از گذشته خواهیم دید.
به گزارش  ایرنا، محمدباقرقالیباف  در دیدار با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه با بیان این که امروز فلسطین نقطه نخست جبهه مقاومت و مهم‌ترین موضوع جهان اسلام است، گفت: هرچه توطئه علیه جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی از طرف
رژیم صهیونیستی است که نباید از این موضوع غفلت کنیم و باید بدانیم همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مسیر مقاومت را پیش گرفتند و آن را رها نکردند.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: سال‌های بعد از دهه ۴۰ میلادی که سازمان ملل به رژیم صهیونیستی مشروعیت بخشید را می‌توانیم به دو دوره تقسیم کنیم؛ یک دوره پیش از انقلاب اسلامی ایران و دوره دیگر بعد از انقلاب اسلامی است. همه اتفاقات سیاسی، امنیتی و غیره که در سال ۱۹۷۹ میلادی میان کشورهای اسلامی و کشورهای عربی افتاد، حکایت از شکست کشورهای اسلامی مقابل رژیم منحوس صهیونیستی دارد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با روحیه مقاومت مبتنی بر سنت‌های الهی و اتکا به مردم، امت اسلامی را بیدار کرد و همه منسجم شدند، تصریح کرد: از همان زمان بود که مقاومت و وحدت میان گروه‌ها و جریانات مبارز مقابل رژیم صهیونیستی باعث پیروزی‌های پی در پی شد.
قالیباف با بیان اینکه امروز تمام مناطق اشغالی برای رژیم صهیونیستی ناامن شده است، گفت: از سوی دیگر ناامنی‌های داخلی، تضعیف نیروهای نظامی و امنیتی، مشکلات اقتصادی، بی‌هویتی و بسیاری از مسائل دیگر را می‌بینیم که رژیم صهیونیستی با آن درگیر شده و آنها را ضعیف‌تر از قبل کرده است.
رئیس نهاد قانونگذاری کشور خاطرنشان کرد: این شرایط به ما می‌آموزد که بعد از توکل به خداوند متعال باید وحدت خود را حفظ کرده و آن را توسعه دهیم تا روز به روز به پیروزی نهایی نزدیک شویم.