آغاز ثبت‎‌نام و ویرایش سهمیه‌های کارشناسی‌ارشد علوم‌پزشکی

فرصت مجدد ثبت‌نام و ویرایش سهمیه‌های «استعداد درخشان» و «رزمندگان و ایثارگران» آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی آغاز ‌شد.

آغاز ثبت‎‌نام و ویرایش سهمیه‌های کارشناسی‌ارشد علوم‌پزشکی

فرصت مجدد ثبت‌نام و ویرایش سهمیه‌های «استعداد درخشان» و «رزمندگان و ایثارگران» آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی آغاز ‌شد.
به گزارش ایسنا، چهارمین مرحله فرصت ثبت‌نام و ویرایش سهمیه‌های «استعداد درخشان» و «رزمندگان و ایثارگران» آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی آغاز و امروز سه‌شنبه  ۳۰ خرداد به پایان می‌رسد.
مرکز سنجش آموزش پزشکی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، پیرو درخواست برخی از داوطلبان و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مبنی بر عدم ثبت نام تعدادی از واجدین شرایط استفاده از آیین‌نامه استعداد درخشان مطابق بند ١٣ دفترچه راهنمای ثبت نام (صفحات
۱۶ تا ۱۸)، فرصت ثبت‌نام مجدد و ویرایش سهمیه‌های «استعداد درخشان» و «رزمندگان و ایثارگران» آزمون کارشناسی‌ارشد فعال می‌شود. افرادی که ثبت‌نام این مرحله را انجام ندهند، امکان استفاده از این سهمیه را از دست می‌دهند و متعاقبا اقدامی میسر نمی‌شود.
دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز طی روزهای ۳ و ۴ تیرماه ۱۴۰۲ نسبت به معرفی متقاضیان به مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام می‌کنند.  
همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است همانگونه که در اطلاعیه ۸ و ۹ این مرکز درباره آزمون کارشناسی‌ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ اعلام شده برخی از داوطلبانی که نیاز به تغییر سهمیه از آزاد به رزمندگان یا بالعکس و همچنین تصحیح تصحیح کد ایثار دارند باید تا امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.
سهمیه (آزاد یا رزمندگان و ایثارگران) مورد درخواست داوطلب بر اساس فرم ثبت‌نام آزمون و ویرایش این مرحله، به هنگام دریافت کارنامه علمی، در کارنامه علمی درج خواهد شد.
پرسنل رسمی نیروی انتظامی واجد شرایط متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیه الله و ارتش، می‌توانند تا امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد رهگیری نسبت به تصحیح گزینه مربوطه و ارسال حکم کارگزینی خود اقدام کنند و افراد غیر مجاز نیز نسبت به حذف آن اقدام کنند.
در صورت هر گونه تغییر در روند آزمون، مراتب از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.