آیین قرعه کشی جشنواره وصول مطالبات همراه اول در مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد

آیین قرعه کشی جشنواره های وصول مطالبات همراه با حضور جمعی ازمسئولین مخابرات منطقه مرکزی و نمايندگان رسانه های استان برگزار شد.

اراك-خبرنگار آفرينش
آیین قرعه کشی جشنواره های وصول مطالبات همراه با حضور جمعی ازمسئولین مخابرات منطقه مرکزی  و نمايندگان رسانه های استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی در این آیین، مدیر تجاری مخابرات منطقه مرکزی گفت:مخابرات منطقه مرکزی به منظور ترغیب و تشویق مشتريان در راستای پرداخت به موقع صورتحساب خود اقدام به برگزاری جشنواره های مختلف طی سال‌های اخیر کرده است.
وی خاطر نشان کرد:مشتریانی که در قبوض خود بدهی دارند و يا خط تلفن همراه آنها قطع شده می توانند با پرداخت بدهی خود و تسويه حساب کامل در این جشنواره ها شرکت نمایند.
سيد مجتبي سجادی با اشاره به جوایز نقدی و غیر نقدی این جشنواره یادآور شد:در اين دوره از بين مشترکين خوش حساب که صورتحساب بالاي يکصد هزار تومان داشته و بدهي خود را در مرحله اول و به موقع پرداخت کرده اند به قيد قرعه سه جایزه دومیلیون تومانی پرداخت خواهد شد.
وی تصريح کرد:همچنين 5 دستگاه گوشي تلفن همراه هوشمند به مشترکيني که بدهي کمتر از يکصد هزار تومان داشته و آن را به موقع پرداخت کرده اند  به قيد قرعه تقديم خواهد شد.
مدیر تجاری مخابرات منطقه مرکزی ادامه داد:از بين مشترکيني بدهکار قطع بالای صدو پنجاه هزار تومان که بدهي خود را به صورت نقدي پرداخت کرده و تسويه حساب کامل انجام داده اند به قيد قرعه سه جايزه يک ميليون توماني تعلق خواهد گرفت.
سجادي يادآور شد:مشترکين بدهکار قطع کمتر از صدو پنجاه هزار تومان که بدهي خود را پرداخت کرده و تسويه حساب کامل داشته اند نيز در اين دوره شرکت داده شده و به قيد قرعه به 5 نفر از اين عزيزان 5 گوشي تلفن همراه هوشمند داده مي‏شود.
وی تاکيد کرد:در اين دوره از جشنواره از بين دفاتر شهری که تا پايان طرح حداقل سه هزار قبض ميان دوره صادر کرده باشند به قيد قرعه جوايزي اهدا مي‏شود.
مدير تجاری مخابرات منطقه مرکزی افزود:برای دفاتر روستايي سطح استان که در اين زمان اجرای طرح، حداقل 500 قبض ميان دوره صادر کرده باشند  قرعه کشي انجام و به دو دفتر به قيد قرعه جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.