تمام وام ‏های دانشجویی تا ۷ تیرماه پرداخت می‏ شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ابراز امیدواری کرد تمام وام های دانشجویی تا ۷ تیرماه پرداخت گردد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ابراز امیدواری کرد تمام وام های دانشجویی تا ۷ تیرماه پرداخت گردد.
به گزارش سازمان امور دانشجویان، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که در مشهد برگزار می‌شود اظهار داشت: صندوق رفاه در کنار سازمان امور دانشجویان کشور درصدد هستند مشکلات رفاهی دانشجویان را در سراسر دانشگاه های کشور برطرف سازند.
وی ادامه داد:از مهم‌ترین خدمات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان، پرداخت وام های دانشجویی است و دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام وام های تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق فرصت داشتند که امسال حدود ۶۳ هزار نفر برای وام تحصیلی، ۳۰ هزار نفر وام شهریه، ۲۰ هزار نفر وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ تمام وامهای یاد شده تا ۷ تیرماه پرداخت گردد.رییس صندوق رفاه دانشجویان به تغییرات اساسی در سامانه این صندوق اشاره کرد و افزود: حرکت صندوق رفاه به سمت سامانه یکپارچه خدمات رفاهی است و با استقرار این سامانه، شاهد رویدادهای مثبتی در افزایش رفاه دانشجویان خواهیم بود و البته هر نوع تغییر و تحولی دارای فراز و نشیب هایی است و کارشناسان ما در صندوق چنانچه مشکلاتی داشته باشد، بررسی و در کمترین زمان ممکن برطرف خواهند نمود.
گنجی به افزایش تقاضای درخواست وام های دانشجویی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برخی وام‏ها تا صد در صد افزایش را شاهد بودیم و تلاش صندوق رفاه دانشجویان پرداخت تمام وام هایی است که دانشجویان مستحق دریافت آنها هستند.
وی در ادامه با خطاب قرار دادن مدیران دانشجویی بیان داشت:دانشجویان، آینده سازان این مرز و بوم هستند و همه متولیان دانشگاهی وظیفه داریم خدمات مطلوبی در شأن این عزیزان ارائه دهیم.