نکونام از استقلال شناخت دارد

ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت : نکونام در استقلال بازی کرده است و طبق شناختی که از او دارم از خانواده‌ای کاملاً استقلالی است و با این تیم هم قهرمان شده.

ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت : نکونام در استقلال بازی کرده است و طبق شناختی که از او دارم از خانواده‌ای کاملاً استقلالی است و با این تیم هم قهرمان شده.
وی افزود: نکونام اصول و استراتژی خاصی در مربیگری دارد که باعث شده است امروز در فوتبال ایران جایگاهی مناسب داشته باشد. با توجه به نزدیک بودن سن او به بازیکنان می‌تواند به خوبی با آنها ارتباط بگیرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی فصل گذشته آبی‌پوشان تصریح کرد: سال گذشته بازیکنان خوبی در استقلال حضور داشتند که با کیفیت و خلاق بودند. تاکتیکی که ساپینتو اتخاذ کرده بود، روی تیم نشست ولی رفتار و محرومیت‌های او به تیم ضربه زد. ساپینتو سال گذشته بالای هفت هشت جلسه محروم بود که آسیب‌های جدی به استقلال وارد کرد.