ازبکستان ضعف تیم ملی را نشان داد

محمود کلهر پیشکسوت فوتبال :

محمود کلهر پیشکسوت فوتبال درباره حضور تیم ملی در تورنمنت کافا و قهرمانی ایران در این مسابقات گفت : تیم ملی نمی‌توانست با افغانستان و قرقیزستان محک بخورد و تنها بازی با ازبکستان در این مسابقات برای ملی‌پوشان کشورمان مفید بود و دیدیم که ازبک‌ها تا حدودی نقاط ضعف تیم ملی به‌ ویژه در خط دفاعی را نشان دادند.

ازبکستان ضعف تیم ملی را نشان داد

محمود کلهر پیشکسوت فوتبال درباره حضور تیم ملی در تورنمنت کافا و قهرمانی ایران در این مسابقات گفت : تیم ملی نمی‌توانست با افغانستان و قرقیزستان محک بخورد و تنها بازی با ازبکستان در این مسابقات برای ملی‌پوشان کشورمان مفید بود و دیدیم که ازبک‌ها تا حدودی نقاط ضعف تیم ملی به‌ ویژه در خط دفاعی را نشان دادند. همانطور که گفتم تیم ملی در دفاع با ایراداتی روبه‌روست که به نظر من باید برای جام ملت‌ها این مشکل برطرف شود، چون آنجا مقابل کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و حتی عربستان ضربه می‌خوریم.
وی افزود: نقطه قابل اتکای تیم ملی در فاز هجومی بود، جایی که ما زوج  مهدی طارمی و سردار آزمون را داریم و در کافا هم ثابت شد که می‌توانیم از هماهنگی این دو بازیکن به بهترین شکل بهره ببریم. زوج خط حمله ایران یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های تهاجمی در آسیاست و همه مدعیان آسیایی این دو بازیکن را زیر نظر خواهند داشت. ان‌شاءالله که در جام ملت‌های آسیا هم طارمی و آزمون را با آمادگی کامل ببینیم. ما بازیکنان دیگری هم مثل محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی ترابی، وحید امیری و همینطور علیرضا جهانبخش را داریم که می‌توانیم در فاز هجومی تیم ملی از تکنیک و هوش آنها استفاده کنیم.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در فصل نقل‌وانتقالات هم خاطر نشان کرد: پرسپولیس در فصل گذشته بهترین خریدها را در آرامش و سکوت خبری داشت. مدیران باشگاه در آرامش و تمرکز کامل در عین حالی که  خریدهای بزرگی داشتند براساس نیازهای تیم و کادر فنی بازیکن گرفتند.