کار برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا سخت است

نبی‌الله باقری‌ها پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس :

نبی‌الله باقری‌ها پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به دغدغه یحیی گل‌محمدی برای لیست نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس در آستانه شروع تمرینات سرخپوشان، گفت : یحیی گل‌محمدی در چند فصل اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته است و هر کاری که ممکن بوده برای موفقیت تیم انجام داده است. با این شرایط دیگر جذب بازیکنان مورد نیاز او کمترین کار ممکن است. بیشتر تیم‌های ایرانی مانند پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات با مشکل مواجه هستند و تکلیف بودجه و پول نامشخص است.

کار برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا سخت است

نبی‌الله باقری‌ها پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به دغدغه یحیی گل‌محمدی برای لیست نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس در آستانه شروع تمرینات سرخپوشان، گفت : یحیی گل‌محمدی در چند فصل اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته است و هر کاری که ممکن بوده برای موفقیت تیم انجام داده است. با این شرایط دیگر جذب بازیکنان مورد نیاز او کمترین کار ممکن است. بیشتر تیم‌های ایرانی مانند پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات با مشکل مواجه هستند و تکلیف بودجه و پول نامشخص است. یعنی تا زمان تزریق پول اولیه و تعیین تکلیف بودجه، لیست نفرات تکمیل نمی‌شود. بنابراین تمرینات یا با تاخیر شروع می‌شود یا با ترکیبی ناقص دنبال خواهد شد. طبیعتاً بازیکنان مهم تر و تاثیرگذارتر دیرتر تکلیف‌شان روشن می‌شود.
وی افزود: البته این فصل شرایط پرسپولیس یک فرق مهم دارد. درویش همانند فصل گذشته به‌عنوان مدیرعامل حضور دارد و نسبت به اوضاع باشگاه مسلط است. این ثبات مدیریتی می‌تواند به تیم کمک کند. باید توجه کنیم که پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ست و با رقبای متمول عربستانی و عربی باید رقابت کند.
وی  در پاسخ به این سؤال که سقف قرارداد آیا می‌تواند به بهتر شدن شرایط مالی باشگاه‌های ایرانی از جمله پرسپولیس کمک کند، گفت: ظاهر قضیه زیبا و خوب است، اما در زمان بازی خودم هم قانون سقف قرارداد بازیکنان مطرح بود، ولی رعایت نمی‌شد. آنهایی که بخواهند قانونی را رعایت نکنند راه دور زدن آن را پیدا می‌کنند.
باقری‌ها درباره ارزیابی شرایط شاگردان گل‌محمدی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: واقعیت اینجاست با زیرساخت‌ها، مدیریت و بازیکنانی که در تیم‌های عربستانی مشاهده می‌کنیم کار برای قهرمانی تیم پرسپولیس خیلی سخت شده است. ان‌شاءالله از حالا با توجه بیشتری نسبت به نقل‌وانتقالات تیم اقدام شود تا رضایت کادر فنی جلب شود و پرچم ایران در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآید.