کیفیت بازیکن خارجی باید بالا باشد

ناصر ابراهیمی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس :

ناصر ابراهیمی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر گفت : وضعیت نقل‌وانتقالات هر باشگاهی به چند عامل مختلف بستگی دارد. مدیریت، مسائل مالی و بودجه، مربیان و دیدگاه‌های‌شان و همچنین برنامه تعداد جذب بازیکنان (ممکن است که یک تیم فقط سه بازیکن جذب کند، اما کارآمد باشند). بنابراین براساس این آیتم‌ها می‌توان بررسی کرد تیمی خوب یارگیری کرده یا خیر.

کیفیت بازیکن خارجی باید بالا باشد

ناصر ابراهیمی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس  درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر گفت : وضعیت نقل‌وانتقالات هر باشگاهی به چند عامل مختلف بستگی دارد. مدیریت، مسائل مالی و بودجه، مربیان و دیدگاه‌های‌شان و همچنین برنامه تعداد جذب بازیکنان (ممکن است که یک تیم فقط سه بازیکن جذب کند، اما کارآمد باشند). بنابراین براساس این آیتم‌ها می‌توان بررسی کرد تیمی خوب یارگیری کرده یا خیر. برای مثال در پایان فصل گذشته متوجه شدیم پریرا و شیخ دیاباته در پرسپولیس کارایی آنچنانی ندارند و دائماً نیمکت‌نشین بودند. وقتی تیمی بازیکن خارجی می‌گیرد باید کیفیتش از بازیکنان داخلی و حتی ترکیب اصلی تیم بالاتر باشد. قطعاً یحیی‌ گل‌محمدی و کادرش باید با مدیریت پرسپولیس جلسات متعدد برگزار کنند تا بهترین شرایط برای تیم شکل بگیرد.
وی افزود: پرسپولیس در پست دفاع چپ و هافبک و فاز طراحی حملات و مهاجم نیازمند تقویت است. دوباره تأکید می‌کنم اگر قرار است بازیکنان خارجی روی نیمکت پرسپولیس بنشینند بهتر است از بازیکنان ایرانی استفاده شود.
وی درباره جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس گفت: سیامک نعمتی یکی از بازیکنان زحمتکشی بود که از دوران برانکو در تیم حضور داشت، اما هر آغازی، یک پایانی هم دارد. با وجود اینکه نعمتی می‌توانست در پست‌های مختلف برای تیم بازی کند، او در سلیقه سرمربی جای نداشت. نمی‌توان انتظار داشته باشیم که بازیکنی با این توانایی دائم روی نیمکت یا سکو بنشیند و نیاز دارد که فوتبالش دیده شود. نعمتی به همین دلیل از پرسپولیس جدا شد.