دیدار مدیرعامل شركت آغاجاری با دادستان و رئیس دادگستری جدید شهرستان امیدیه

مدیرعامل شرکت آغاجاری و هیات همراه با حضور در دادگستری شهرستان امیدیه با بن سعید دادستان و خادمی رئیس دادگستری دیدار و گفتگو کرد .

اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت آغاجاری و هیات همراه با حضور در دادگستری شهرستان امیدیه با بن سعید دادستان و خادمی رئیس دادگستری دیدار و گفتگو کرد .
مهندس جواد تقی زاده در این دیدار ضمن تبریک انتصابات جدید قوه قضائیه در شهرستان امیدیه، عملکرد شرکت آغاجاری در حوزه های فنی و  تخصصی در راستای تولید حداکثری و توسعه پایدار تشریح کرد.
مهندس تقی زاده تعامل و همدلی میان همه دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و افزود:توجه و رسیدگی به مسئولیت‏های اجتماعی شهرهای همجوار تاسیسات را از اولویت‏های مجموعه شرکت آغاجاری دانست.
مدیرعامل شرکت آغاجاری با اشاره به جایگاه مهم قوه قضائیه و مجموعه دادگستری در شهرستان گفت:امیداوریم با یاری خدای متعال بتوانیم زمینه و بستر لازم برای حل مشکلات و حرکت به سمت وضع مطلوب را با پشتیبانی و حمایت‏های تمامی دستگاه های اجرایی خصوصا مجموعه دادگستری را فراهم آوریم.در ادامه این دیدار بن سعید دادستان و حسن خادمی رئیس دادگستری جدید امیدیه با قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت آغاجاری بر استفاده از ظرفیت عظیم نفت در جهت تولید طرح‌های راهگشا جهت کمک به حل مشکلات شهرستان تاکید کردند و افزود:مجموعه دادگستری به عنوان پشتیبان جهت تحقق و صیانت از تولید نفت و گاز در کنار شرکت های منطقه خواهد بود .