مسابقات کاپ آزاد ساحلی ، تحول و خلق رویدادی بی نظیر است

زهرا اسفندیاری مسئول کمیته آمادگی جسمانی استان تهران:

مسابقات کاپ آزاد ساحلی سراسر تهران بزرگ یادواره ورزشکار شهید ابراهیم هادی طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ تیر در ورزشگاه تختی برگزار می شود .

مسابقات کاپ آزاد ساحلی ، تحول و خلق رویدادی بی نظیر است

مسابقات کاپ آزاد ساحلی سراسر تهران بزرگ یادواره ورزشکار شهید ابراهیم هادی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 تیر در ورزشگاه تختی برگزار می شود .
خانم زهرا اسفندیاری مسئول کمیته آمادگی جسمانی استان تهران و سرپرست این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار بخش ورزشی روزنامه آفرینش در خصوص چگونگی برگزاری این رقابت ها گفت : مسابقات فیزیکال فیتنس تهران ( کاپ آزاد ساحلی سراسری ) رویدادی متفاوت برای به چالش کشیدن توانمندی ها و مهارت های ورزشکاران در شرایطی متفاوت و در زمین شنی و ساحلی برگزار می شود .
وی افزود : به یقین در این مسابقات چالشی جذاب ، نفس گیر ، پرهیجان ، و متفاوت با آنچه تا کنون برگزار شده و تجربه کرده اید را شاهد خواهید بود ، چرا که معتقدیم اکنون زمان تحول و خلق رویدادی بی نظیر است .
وی اضافه کرد : این مسابقات در دو بخش آقایان برگزار می شود ، به این صورت که مسابقات طی دو روز در دو مرحله مقدماتی و فینال خواهد بود و نفرات برتر مرحله مقدماتی روز اول جواز حضور در مسابقات روز دوم و فینال رقابت ها را بدست خواهند آورد .
اسفندیاری یادآور شد :شرکت در این مسابقات برای عموم آزاد است و رده های سنی 18 الی 50 سال امکان حضور و ثبت نام در مسابقات را دارند و برای نفرات برتر پاداش نقدی در نظر گرفته شده است .
وی در خصوص بخش های این مسابقات گفت : کمیته مسابقات تدابیری اندیشیده است تا برای مهیج تر شدن فینال تاریخی فیزیکال فیتنس کاپ آزاد ساحلی با طراحی چالش های مقدماتی و انتخاب نفرات برتر و آماده تر همگان شاهد نمایشی جذاب ، هیجان انگیز و حرفه ای در فینال مسابقات باشیم ، در همین راستا ما هشت بخش برای شرکت کنندگان در نظر گرفته ایم که شامل : وی آپ ، بارفیکس اصلاح شده ، ماسل اسنچ ، دیپ پارالل ، و مرحله دوم آغاز پارکور و انجام چهار حرکت جامپ اور باکس ، طناب زنی قدرتی ، برپی جامپ و دویدن با کیسه شن می باشد .
وی در پایان گفت : البته شاید همه چیز ساده به نظر برسد اما به خاطر داشته باشد فقط 40 نفر راهی فینال می شوند .