نکونام می‌دانست استقلال مشکل دارد

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال:

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مشکلات این روزهای باشگاه استقلال و انتقادهای جواد نکونام، گفت : هر کسی به استقلال می‌آید، فقط دنبال استفاده کردن است و دلش به حال این باشگاه نمی‌سوزد.

نکونام می‌دانست استقلال مشکل دارد

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال  درباره مشکلات این روزهای باشگاه استقلال و انتقادهای جواد نکونام، گفت : هر کسی به استقلال می‌آید، فقط دنبال استفاده کردن است و دلش به حال این باشگاه نمی‌سوزد.
بیانی با اشاره به انتقادهای نکونام از وضعیت استقلال یادآور شد: نکونام می‌دانست استقلال مشکل دارد. آیا همه چیز در این باشگاه روتین است؟
وی در واکنش به اظهارات نکونام درباره اینکه یک «بچه» در حال نابودی استقلال است، گفت: ما این چیزها را فقط می‌شنویم. مگر آن بچه چه قدرتی دارد که می‌تواند تیم را نابود کند؟ مشکل استقلال پول است ،  باید بودجه‌ای مشخص کنند و هزینه‌ها معلوم باشد. هر سال این مشکل را داریم. ما بازیکنان آنچنانی نمی‌خواهیم، اما حداقل‌ها باید باشد. در فوتبال ایران بین تیم اول و پنجم تفاوتی نیست و تنها چند بازیکن خلاق هستند که نتیجه را عوض می‌کنند. بین استقلال و تیم هوادار چقدر تفاوت وجود داشت؟ هوادار چقدر هزینه کرد و استقلال چقدر متحمل هزینه شد؟
پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: هوادار از شرایط استقلال ناراحت است، بازیکن و مربی ناراحت هستند. آقایان باید فکری به حال استقلال کنند. خطیر استقلالی است و کارش را به ویژه در عقد قراردادها بلد است. او طوری قرارداد نمی‌بندد که استقلال لطمه بخورد. نکونام هم در این فوتبال بوده و بازوبند کاپیتان تیم ملی و استقلال را بسته است. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و تیمی روانه مسابقات شود که حداقل فوتبال خوبی نمایش دهد.