آغاز به کار نخستين مجله تصويري دانشگاه علوم پزشکي هوشمند

رئيس دانشگاه علوم پزشکي هوشمند از راه‌اندازي اولين مجله الکترونيکي تصويري و انگليسي زبان کشور در حوزه علوم پزشکي با عنوان journal of visualized medicine توسط اين دانشگاه خبر داد.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي هوشمند از راه‌اندازي اولين مجله الکترونيکي تصويري و انگليسي زبان کشور در حوزه علوم پزشکي با عنوان journal of visualized medicine توسط اين دانشگاه خبر داد.
به گزارش مهر، دکتر آرش خجسته رئيس دانشگاه علوم پزشکي هوشمند و مدير مسئول مجله الکترونيکي تصويري علوم پزشکي
 (journal of visualized medicine) با اعلام اين خبر افزود: اين مجله يک نشريه ويدئويي است که در سطح ملي و بين‌المللي شروع به فعاليت کرده است و مقالات تحقيقاتي پژوهشي را به دو صورت متني و تصويري منتشر مي‌کند.
به گفته وي نتايج مقالات و پژوهش‌هاي علمي در حوزه‌هاي علوم پزشکي در اين مجله تصويري در قالب فيلم، پادکست و محتواهاي ديداري و شنيداري به مخاطبان ارائه مي‌شود.
خجسته در ميان انواع منابع الکترونيکي که در حال حاضر به عنوان ابزار انتشار و ارتباط در دسترس پژوهشگران قرار دارد، مقاله‌هاي ويديويي را شيوه نويني از انتشار يافته‌هاي علمي عنوان کرد.
مدير مسئول مجله الکترونيکي تصويري علوم پزشکي (journal of visualized medicine) خاطرنشان کرد: انتشار مقاله‌هاي ويدئويي براي مخاطب اين امکان را فراهم مي‌کند که به جاي خواندن، آنچه که در يک پژوهش علمي انجام شده و رخ داده را به صورت عيني مشاهده کند و درک عميق تري نسبت به موضوع پژوهش به دست آورد.
وي با اعلام آمادگي مجله براي پذيرش مقالات و پژوهش‌هاي علاقه‌مندان يادآور شد: اساتيد، دانشجويان و پژوهشگران مي‌توانند مقالات خود در زمينه‌هاي هوش مصنوعي بيوتکنولوژي (زيست فناوري)، پزشکي بازساختي (پزشکي ترميمي)، پزشکي (علوم پايه)، پزشکي (علوم باليني)، داروسازي، دندانپزشکي، آموزش پزشکي و علوم سلامت را براي اين مجله ارسال کنند.علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به وب سايت مجله به آدرس https://jovm.smums.ac.ir/ مراجعه کنند.