مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود

استاندار ایلام:

استاندار ایلام گفت: مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود.

مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود

استاندار ایلام گفت: مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود.
به گزارش مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در ادامه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام - مهران به اتفاق معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.
وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پایانه مرزی گفت: تمهیدات لازم برای ایجاد مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی و خدمات‌رسان از میدان اربعین تا نقطه صفر مرزی از مسیر گمرک اندیشیده شده و این مسیر تا اربعین مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بهرام‌نیا اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی و گمرک، این مسیر برای خودروهای امدادی و ترددهای ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استاندار ایلام افزود: بهترین طرح برای تردد ضروری خودروهای امدادی و خدمات‌رسان در حال اجرا است و کارت تردد ویژه برای تردد این خودروها نیز صادر می‌شود.
 بازدید استاندار ایلام از سردخانه شهرک صنعتی مهران
حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در ادامه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام - مهران به اتفاق معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از سردخانه شهرک صنعتی مهران بازدید کرد.
وی در جریان این بازدید گفت: برای راه‌اندازی مجدد این سردخانه و ارائه خدمات به زائران مبلغ ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی اظهار کرد: با تکمیل تابلو فرمان پست برق و خط تولید این سردخانه، ذخیره سازی یخ از امروز(شنبه) آغاز می‌شود.
بهرام‌نیا افزود: سه سوله در اختیار عتبات عالیات و سه سوله در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور ذخیره‌سازی یخ و یا آب معدنی قرار می‌گیرد.
لازم به ذکر است، این سردخانه ظرفیت ۵ هزار تن یا آب یخ را دارد.