تقدیم ۱۱ خوابگاه دانشجویی به دختران امروز و مادران فردا

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد تاکید کرد؛

۱۱ خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد به دختران امروز و مادران فردا تقدیم شده است.

۱۱ خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد به دختران امروز و مادران فردا تقدیم شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)از اتمام ساخت ۱۱ خوابگاه دانشجویی در کشور خبر داد و تاکید کرد: این خوابگاه‌ها به دانشجویان دختر به عنوان دختران امروز و مادران فردای ایران تقدیم شده است.
علیان‌زادگان خاطرنشان کرد:بنیاد ۱۵ خرداد در قالب "طرح ملی خورشید" اقدام به ساخت ۱۶ خوابگاه دانشجویی دخترانه در سراسر کشور کرده که تا‌کنون عملیات ساخت ۱۱ خوابگاه به پایان رسیده و پنج خوابگاه باقی مانده نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد، در ماه‌های آینده آماده تحویل به وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری  و وزارت بهداشت خواهند شد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد که در آیین افتتاح یازدهمین خوابگاه دانشجویی دخترانه این بنیاد در تربت حیدریه سخن می‌گفت، تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه ساخته شده توسط بنیاد به لحاظ کیفیت ساخت و مصالح و دانش فنی به کار گرفته شده، جزو پروژه‌های عمران اجتماعی ممتاز به‌شمار می‌روند و از امکاناتی مانند نمازخانه، اتاق مطالعه، اتاق تلویزیون، سالن ورزشی، بهداری، آشپزخانه، اتاق میهمان و سالن رایانه و ملاقات برخوردار هستند.
به گفته مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، ساخت خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دستور کار مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و این بنیاد قرار گرفته است.
وی درباره خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز توضیح داد: این خوابگاه با ۲۱۶ تخت و ۴ هزار و ۶۰۰ متر زیربنا با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته شده است.