صورت های مالی ۱۴۰۱ بیمه آسیا تصویب شد

در مجمع عمومی عادی سالیانه:

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و سازمان حسابرسی برگزار شد و صورت های مالی منتهی به سال ۱۴۰۱ این شرکت، به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و سازمان حسابرسی برگزار شد و صورت های مالی منتهی به سال 1401 این شرکت، به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با استناد به گزارش ارائه شده از فعالیت های شرکت توسط هیأت مدیره به مجمع و سهامداران، تولید حق بیمه این شرکت در سال 1401 را بالغ بر 194هزار میلیارد اعلام کرد و گفت: با در نظر گرفتن الگوی اصلاح ساختار پرتفوی بیمه ای تولید حق بیمه با 52 درصد رشد همراه بوده است .
بنابر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا در ارتباط با پرداخت خسارت شرکت در سال 1401 اظهار داشت: بیمه آسیا در سال گذشته با اولویت پرداخت دقیق و سریع خسارت ها، اعمال ریسک سنجی مناسب و نظارت دقیق، 110 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان پرداخت کرده است.
مسعود بادین افزود: روند حق بیمه تولید شده و خسارت پرداخت شده طی شش سال گذشته، حاکی از افزایش فاصله میان تولید حق بیمه و پرداخت خسارت می باشد که نشان از مدیریت ریسک مناسب در سال های اخیر دارد.
ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی از عملکرد بیمه آسیا در سال 1401 ، پاسخگویی مدیر عامل و معاون مالی و اقتصادی، تصویب صورت های مالی سال 1401، تقسیم 19 ریال سود بابت هر سهم بین سهامداران، تصویب بودجه مسئولیت اجتماعی، انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا، از تصمیمات این مجمع عمومی بود.