شتاب در اجرای پروژه‌های عمرانی سال جاری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز تاکید کرد؛

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر ایجاد شتاب در راستای اجرایی کردن پروژه های عمرانی سال جاری و به ویژه اجرای پروژه های آسفالت ریزی اساسی تاکید کرد.

تبریز-توفیقی
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر ایجاد شتاب در راستای اجرایی کردن پروژه های عمرانی سال جاری و به ویژه اجرای پروژه های آسفالت ریزی اساسی  تاکید کرد.
سامان احمدزاده در جلسه ای که با حضور مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونان عمرانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز به منظور بررسی مصوبات جلسه قبلی شورای معاونین در محل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز برگزار شد تشکیل این جلسات را فرصتی مناسب جهت بررسی امور جاری و اجرایی حوزه های مختلف عمرانی در بدنه شهرداری عنوان کرد.
وی گفت: اجرای مناسب طرح ها و پروژه ها  می تواند در تقویت همه جانبه پروژه ها و آبادی شهرمان موثر واقع شود واگر معاونتی نتواند در مسیر تحقق اهداف شهرداری گام بردارد و از عهده برآورده کردن انتظارات شهروندان برنیاید، انرژی و توانمندی کل مجموعه تعدیل می‏ رود.
احمدزاده سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا را یکی از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و گفت:تمامی طرح های عمرانی و خدماتی باید در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به اجرا در بیاید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز به تعامل، همکاری، همراهی بیشتر و شناسایی نقاط ضعف در مناطق تاکید کرد و افزود:این تعامل باعث هموار شدن مسیر در خصوص تسریع اجرای پروژه ها خواهد شد.وی در این جلسه مواردی از قبیل پیگیری پروژه های قرارگاه مسکن، تسریع اجرای پروژه‌های آسفالت ریزی اساسی، تسریع در اجرای پروژه های بهسازی و پیاده راه‏ها،  تسریع درمطالعات و طراحی و عقد قرارداد
پروژه ها، تهیه شناسنامه پروژه های کلان، الزام و تاکید بر پیگیری مصوبات قبلی شورای معاونین، پیگیری احداث چاه ‏های جذبی و کانال ها، تسریع در پروژه های مادر و کودک، تسریع در اجرای پروژه سالن های ورزشی، پیگیری پروژه های مقاوم سازی، تاکید بر نصب روزشمار در پروژه‏ها و ارتقاي کیفیت راه‏ها و آسفالت نکاتی را مورد توجه قرار داده و مطرح کرد.