پرسپولیس همیشه در آسیا مدعی بوده

محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر، گفت : از گذشته بازیکنان خارجی بی‌کیفیت به ایران می‌آمدند و با اینکه سودی برای تیم نداشتند، قراردادهای سنگین دلاری با آنان بسته می‌شد. باید دست دلالان و مافیا را از فوتبال کوتاه کنیم چراکه دلیل کشیده شدن فوتبال ما به بی‌راهه، همین مافیا است. اکنون بدهی‌ها به صورت مداوم باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می‌شود.

محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر، گفت : از گذشته بازیکنان خارجی بی‌کیفیت به ایران می‌آمدند و با اینکه سودی برای تیم نداشتند، قراردادهای سنگین دلاری با آنان بسته می‌شد. باید دست دلالان و مافیا را از فوتبال کوتاه کنیم چراکه دلیل کشیده شدن فوتبال ما به بی‌راهه، همین مافیا است. اکنون بدهی‌ها به صورت مداوم باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می‌شود.
وی در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: در لیگ قهرمانان رقابت خیلی سخت است چون تیم‌های عربی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت گرفته‌اند. پرسپولیس هم تا به این جا بازیکن‌های خوبی جذب کرده و شاکله تیم نیز حفظ شده است. همیشه پرسپولیس در آسیا مدعی بوده و اکنون تنها دغدغه این‌ است که یک مهاجم خوب و باکیفیت جذب شود. البته مهدی عبدی و شهاب زاهدی هم هستند اما بازهم به یک مهاجم توانمند نیاز است. اگر بازیکنان پرسپولیس با شرایط خوب و آمادگی جسمانی بالا وارد لیگ قهرمانان آسیا شوند، قطعا بهترین نتیجه را کسب خواهند کرد.