پرسپولیس در این چند سال در خط حمله با چالش مواجه بوده است

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس :

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و اینکه سرخپوشان با لغو اردوی ترکیه در تهران تمرینات را دنبال می‌کنند، گفت: پرسپولیس قطعاً باید به یک اردوی خارج از کشور می‌رفت تا بازیکنان آب و هوا و شرایط متفاوتی را تجربه کنند، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم تمرینات در همین تهران به بهترین شکل جلو برود و پرسپولیس به آمادگی کامل برسد.

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و اینکه سرخپوشان با لغو اردوی ترکیه در تهران تمرینات را دنبال می‌کنند، گفت: پرسپولیس قطعاً باید به یک اردوی خارج از کشور می‌رفت تا بازیکنان آب و هوا و شرایط متفاوتی را تجربه کنند، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم تمرینات در همین تهران به بهترین شکل جلو برود و پرسپولیس به آمادگی کامل برسد.
وی با اشاره به جدایی عیسی آل‌کثیر از جمع سرخپوشان تأکید کرد: پرسپولیس همیشه در این چند سال در خط حمله با چالش مواجه بوده است و این برای هواداران قابل هضم نیست. با جدایی آل‌کثیر قطعاً پرسپولیس در خط حمله به یک مهاجم خارجی گلزن و بین‌المللی نیاز دارد و امیدوارم باشگاه در این زمینه بهترین تصمیم را بگیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: من معتقدم از دست دادن آل‌کثیر اتفاق خوبی نبود، چون او مهاجم خوبی است که با شرایط پرسپولیس هم آشنایی کاملی داشت. شاید بعضی‌ها در مورد شرایط سنی آل‌کثیر صحبت کنند، ولی او هر وقت آماده بود به تیم کمک کرد و شما می‌بینید که وحی