خطیر گفت ، دنبال جذب دو سه بازیکن درجه یک خارجی هستند

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اشاره جواد نکونام به مشکلات تیم فوتبال استقلال گفت : ما همه چیز را از دور می‌بینیم و در تمرین حضور نداریم که بدانیم چه خبر است. آن چیزی که از دور می‌بینیم جذب یکسری بازیکن جوان است. جذب بازیکنانی مثل محمدرضا خالدآبادی را می‌پسندم، ولی تیمی که دو ستاره قهرمانی آسیا را دارد، برای حضور در لیگ برتر و دیگر مسابقات نیاز به بازیکن باتجربه و خوب دارد. امیدمان به جذب بازیکن خارجی است که این اتفاق نمی‌افتد و طبیعی است نگران شویم.

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره اشاره  جواد نکونام به مشکلات تیم فوتبال استقلال گفت : ما همه چیز را از دور می‌بینیم و در تمرین حضور نداریم که بدانیم چه خبر است. آن چیزی که از دور می‌بینیم جذب یکسری بازیکن جوان است. جذب بازیکنانی مثل محمدرضا خالدآبادی را می‌پسندم، ولی تیمی که دو ستاره قهرمانی آسیا را دارد، برای حضور در لیگ برتر و دیگر مسابقات نیاز به بازیکن باتجربه و خوب دارد. امیدمان به جذب بازیکن خارجی است که این اتفاق نمی‌افتد و طبیعی است نگران شویم.
وی افزود: دو روز پیش با علی خطیر صحبت می‌کردم، او گفت دنبال جذب دو سه بازیکن درجه یک خارجی هستند. خطیر در گذشته مربیان و بازیکنان خارجی خوبی به استقلال آورد، از جمله استراماچونی، پاتوسی و حتی مامه تیام. با این اوصاف اگر خطیر گفته که بازیکن خارجی می‌گیرم، حتماً این کار را می‌کند، هر چند که استقلال زمان را از دست داده است.
وی در واکنش به بحث جدایی مهدی قائدی از این تیم یادآور شد: با شرایطی که قایدی فروخته شد و قرضی به استقلال آمد، معلوم بود باید پول گُنده‌ای بدهیم تا دوباره در استقلال باشد. قائدی بازیکن تأثیرگذار استقلال در فصل گذشته بود، ولی دیگر نباید کاسه چه کنم، دست‌مان بگیریم. خیلی از بازیکنان از استقلال رفتند و جایگزین‌هایی آمدند. امیدوارم خارجی‌هایی در حد قائدی بیایند.