استقلال یک تیم بزرگ است

علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال :

علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان گفت : تیمی که همیشه در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد موفقی نداشته امسال هم نتوانست بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد، اگرچه بعد از مدت‌ها چند بازیکن جذب استقلال شدند اما نکونام به خواسته‌اش نرسید و بازیکنانی که مدنظر او قرار داشتند به تیم‌های دیگر پیوستند. استقلال فرصت را از دست داده است و هواداران بابت همین مساله نگران هستند.

علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان گفت : تیمی که همیشه در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد موفقی نداشته امسال هم نتوانست بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد، اگرچه بعد از مدت‌ها چند بازیکن جذب استقلال شدند اما نکونام به خواسته‌اش نرسید و بازیکنانی که مدنظر او قرار داشتند به تیم‌های دیگر پیوستند. استقلال فرصت را از دست داده است و هواداران بابت همین مساله نگران هستند.وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند نکونام کار سختی در استقلال دارد افزود: استقلال یک تیم بزرگ است و  همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و هواداران از این تیم انتظار دارند که نتایج خوبی را کسب کند. هواداران استقلال این روزها در کنار سرمربی‌شان هستند. البته استقلال کمی از آن شرایط سخت چند هفته پیش بیرون آمده و تا حدودی آرامش به اردوی این تیم بازگشته است.
بازیکن سابق استقلال درباره دیدار هفته نخست مقابل نفت آبادان افزود: بازی سختی است زیرا استقلال هنوز یک تیم کامل نشده است و از نظر هماهنگی به مرز آمادگی نرسیده است. همچنین بازی در گرمای آبادان است که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. امیدوارم استقلال گام نخست را محکم بردارد و هواداران را که در این مدت ناراحت بودند، راضی کند.