سپاهان بازیکنانی گرفته که تعیین‌ کننده هستند

رحمان احمدی دروازه‌بان پیشین تیم‌ فوتبال سپاهان :

رحمان احمدی دروازه‌بان پیشین تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان درباره شرایط تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه آغاز بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال، گفت : در مجموع وضعیت هر تیمی به کیفیت آن در مسابقات بازمی‌گردد. هر تیمی کمتر اشتباه کند به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود و تیم‌هایی که اشتباه می‌کنند، قهرمانی را از دست می‌دهند. اگر بهترین مهره‌ها را بیاورید اما نتوانید در شرایط حساس امتیاز جمع کنید، قهرمانی به دست نمی‌آورید.

رحمان احمدی دروازه‌بان پیشین تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان  درباره شرایط تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه آغاز بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال، گفت : در مجموع وضعیت هر تیمی به کیفیت آن در مسابقات بازمی‌گردد. هر تیمی کمتر اشتباه کند به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود و تیم‌هایی که اشتباه می‌کنند، قهرمانی را از دست می‌دهند. اگر بهترین مهره‌ها را بیاورید اما نتوانید در شرایط حساس امتیاز جمع کنید، قهرمانی به دست نمی‌آورید.
وی افزود: بازی‌های فصل گذشته نشان داد تیمی که بازی‌های حساس را برنده بوده، قهرمان شده است. سپاهان بازیکنانی گرفته که تعیین‌ کننده هستند و شاید یک بازیکن سرنوشت بازی را عوض کند اما تأکید می‌کنم همه اینها به شرایط مسابقات بازمی‌گردد. کیفیت تیم‌ها در طول مسابقات مشخص می‌شود.