تخصیص ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی دماوند و رودهن

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و بخش رودهن:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و بخش رودهن از تخصیص ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی دماوند و رودهن خبر داد و گفت: استخر غدیر شهر رودهن هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

تخصیص ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی دماوند و رودهن

رودهن-ایرج صادقعلی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و بخش رودهن از تخصیص ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی دماوند و رودهن خبر داد و گفت: استخر غدیر شهر رودهن هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش خبرنگار آفرینش، افشین هادی چگینی اظهار داشت: استخر غدیر شهر رودهن که حدود چهار سال به صورت مخروبه در آمده و تعطیل بوده است، مورد بازسازی قرار گرفت و انشاالله در هفته دولت به همت هیات شنا و اداره ورزش و جوانان رودهن فعالیت خود را از آغاز کرده و مردم شریف بخش رودهن و علاقه‌مندان می‌توانند از این مجموعه بهره‌برداری کنند.
وی افزود: زمین چمن مصنوعی مهرآباد بخش رودهن بعد از مدت‌ها نصب و افتتاح گردیده است که این اولین فضایی ورزشی برای مردم شریف مسکن مهر مهرآباد می‌باشد و براق رفاه حال ساکنان تامین شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند عنوان کرد: طبق دستور فرماندار محترم شهرستان دماوند یک قطعه زمین در مسکن مهر دماوند توسط اداره راه و شهرسازی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است تا چمن مصنوعی مینی فوتبال برای این منطقه تامین گردد که به صورت ویژه پیگیری‌های لازم در حال انجام است.
چگینی عنوان کرد:برگزاری میزبانی مسابقات در شهرستان دماوند و شهر رودهن، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری، داوری، مدیریت ورزش از دیگر فعالیت‌های ادارات ورزش شهرستان دماوند و رودهن در این مدت کوتاه بوده است که موجب رشد و تعالی جامعه ورزشی منطقه گردیده است که در آینده بسیار نزدیک با توسعه فضاهای ورزشی این امر ملموس خواهد بود‌.
وی گفت:در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی افتخارات بسیاری توسط هیات‌های ورزشی و مربیان در سطوح مختلف استانی، کشوری و بین المللی اخذ گردیده که با توجه به استعدادهای خوب ورزشی در منطقه اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و رودهن تلاش خواهد کرد تا با حمایت‌های همیشگی و بی دریغ مسئولین محترم شهرستان دماوند به فضاهای ورزشی اضافه نموده و نسبت به توسعه ورزش در شهرستان دماوند و بخش رودهن گام‌های موثری برداریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند دماوند گفت:در راستای توسعه و تجهیز اماکن، مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی دماوند، تعویض کف پوش سالن ورزشی آبعلی و رفع مشکلات عمرانی مجموعه ورزشی آبعلی، احداث چمن مصنوعی مینی فوتبال رودهن، تکمیل سالن ورزشی نیمه کاره سادات محله رودهن، و تهیه تجهیزات ورزشی با حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان دماوند جذب شده است و بزودی بعد از تعیین پیمانکاران، توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پرداخت خواهد شد که علاوه بر این چند پروژه جدید ورزشی هم در دیگر شهرهای شهرستان در دست اقدام است.
چگینی گفت:تلاش ما در اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و رودهن این است در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی گام‌های بلندی جهت خدمت به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان دماوند و رودهن برداریم.