آخرین وضعیت اجرای پروژه ۲۴ متری شهر اراک

با حضور سرپرست شهرداری اراک بررسی شد؛

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، در جلسه ای با حضور مهندس قاسمی سرپرست شهرداری و معاونین و مدیران شهرداری، آخرین وضعیت اجرای پروژه ۲۴ متری مورد بررسی قرار گرفت و تسریع در عملیات تملک املاک واقع در مسیر اجرای طرح، مورد تاکید قرار گرفت.

اراک-خبرنگار آفرينش
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک،  در جلسه ای با حضور مهندس قاسمی سرپرست شهرداری و معاونین و مدیران شهرداری، آخرین وضعیت اجرای پروژه ۲۴ متری مورد بررسی قرار گرفت و تسریع در عملیات تملک املاک واقع در مسیر اجرای طرح، مورد تاکید قرار گرفت.
لازم به ذکر است، پروژه ۲۴ متری  از حدفاصل میدان ولیعصر(عج) تا بلوار میرزای شیرزای به طول دو کیلومتر و مساحت ۵۳ هزار و ۷۲۵ مترمربع ادامه خواهد داشت و ۲۳ هزار مترمربع در قالب ۲۴۵ پلاک در این طرح درگیر هستند.
همچنین ۱۷۰ پلاک تا ۴۰ درصد، ۳۵ پلاک تا ۷۰ درصد و حدود ۴۰ پلاک نیز ۷۰ تا ۱۰۰ درصد درطرح درگیرند و این ۴۰ پلاک در مساحتی بالغ بر ۷ هزار مترمربع باید به صورت کامل توسط شهرداری تملک شوند.
ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد، پروژه ۲۴ متری یک پروژه تعریضی است و باعث تقویت شبکه دسترسی به مرکز شهر، اتصال کمربندی شرقی به غربی و ساماندهی مرکز شهر و اجرای پروژه جامع میدان شهدا می شود.