عقب افتادن بازی‌های لیگ به سود استقلال شد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال :

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضورش در تمرین تیم فوتبال استقلال، گفت : به ما گفتند علی خطیر به همراه مربیان اسپانیایی در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور دارند طبق برنامه قبلی به محل تمرین رفتیم و چند دقیقه‌ای با آنها صحبت کردیم منتظر محمد بازیکن عراقی نیز همراه پدر و برادرش حضور داشت و دقایقی هم با آنها صحبت کردیم مربیان اسپانیایی گفتند هر جایی رفتیم برای قهرمانی کار کرده‌ایم و حضورمان در استقلال برای همین است و قرار است با نکونام تیم خوبی بسازیم. به اعتقاد من عقب افتادن بازی‌های لیگ به سود استقلال شد، چون تیم پیش‌فصل خیلی خوبی نداشت و تعویق مسابقات بیشتر به استقلال کمک می‌کند که بازیکنان آماده‌تر شوند.

عقب افتادن بازی‌های لیگ به سود استقلال شد

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره حضورش در تمرین تیم فوتبال استقلال، گفت : به ما گفتند علی خطیر به همراه مربیان اسپانیایی در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور دارند طبق برنامه قبلی به محل تمرین رفتیم و چند دقیقه‌ای با آنها صحبت کردیم منتظر محمد بازیکن عراقی نیز همراه پدر و برادرش حضور داشت و دقایقی هم با آنها صحبت کردیم مربیان اسپانیایی گفتند هر جایی رفتیم برای قهرمانی کار کرده‌ایم و حضورمان در استقلال برای همین است و قرار است با نکونام تیم خوبی بسازیم.  به اعتقاد من عقب افتادن بازی‌های لیگ به سود استقلال شد، چون تیم پیش‌فصل خیلی خوبی نداشت و تعویق مسابقات بیشتر به استقلال کمک می‌کند که بازیکنان آماده‌تر شوند.
پیشکسوت باشگاه استقلال اشاره‌ای به تمرین بازیکنان کرد و یادآور شد: تمرین شادابی را دیدم و روحیه بازیکنان بالا بود که شاید بخشی از آن به تزریق مالی باشگاه برمی‌گشت. کارهای تاکتیکی هم در تمرین دیدم که خوشم آمد. بازیکنانی مثل ارسلان مطهری، روزبه چشمی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند سرحال نشان دادند.
وی راجع به شروع مسابقات لیگ برتر و شرایط آبی‌پوشان هم گفت: هیچ بازی آسانی در لیگ نداریم، ولی دو بازی اول استقلال به نسبت دیگر مسابقات روی کاغذ راحت‌تر است. اگر این دو بازی را با پیروزی شروع کنیم شرايط استقلال خوب می‌شود. امیدوارم استقلال شروع خوبی در لیگ داشته باشد. بازی‌های منتظر محمد را در تیم امید عراق دیدم و سبک بازی‌اش را دوست دارم. او توانایی شوت با هر دو پا را دارد. در مجموع باید بگویم با آنچه در تمرین دیدم خیلی به تیم این فصل استقلال امیدوار شدم.