اسامی ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا مشخص شدند

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اسامی پنج ملی پوش اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کره جنوبی را معرفی کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اسامی پنج ملی پوش اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کره جنوبی را معرفی کرد.
جمیل لطف‌الله نسبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بابل بیان داشت: نوشاد و نیما عالمیان ۲ برادر بابلی، افشین نوروزی و سروش امیرنیا از خوزستان و امیرحسین هدایتی از استان تهران پنج ملی پوش تنیس روی میز از ایران هستند که در لیست نهایی اعزام به بازی‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی قرار گرفتند.
وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا که به صورت انفرادی و دوبل برگزار می‌شود ملی پوشان ایران برای کسب نتیجه مطلوب به میدان می روند.
سرمربی تنیس روی میز گفت : تمامی ستارگان بزرگ تنیس روی میز جهان در کشورهای چین، کره جنوبی و ژاپن و کشورهای آسیایی هستند که این ظرفیت رقابت بازی‌های قهرمانی آسیا را سخت کرده است.
لطف الله نسبی افزود: در حال حاضر کشورهای آسیایی سرمایه‌گذاری سنگینی در این رشته ورزشی انجام می‌دهند تا در بازی‌های قهرمانی و المپیک مدال کسب کنند.
وی با بیان اینکه تیم ملی تنیس روی میز ایران در بازی‌های قهرمانی آسیا در دوره قبل پنجم شده است، بیان داشت: امیدواریم در بازی‌های آسیایی کره جنوبی ایران بتواند جایگاه شایسته‌ای را کسب کند.
تیم ملی تنیس روی میز برای درخشش در بازی‌های آسیایی کره جنوبی از دوم مرداد ماه در بابل اردو زده است و این اردوی تمرینی تا ۱۸ مرداد ادامه خواهد داشت. بازی‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی از دوازدهم تا ۱۹ شهریور برگزار می‌شود.
نوشاد عالمیان ملی پوش بابلی تنیس روی میز کشور در بازی های آسیایی جاکارتا توانسته بود بعد از ۵۲ سال ایران را در این رشته ورزشی به مدال برنز برساند.