قوانین را به نفع دو باشگاه تغییر دادند

فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس:

فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تصمیمات کارگروه فدراسیون فوتبال درباره نقل و انتقالات گفت : پرسپولیس اصلا به سقف نمی‌رسد که راجع به سقف صحبت کنیم.

قوانین را به نفع دو  باشگاه تغییر دادند

فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  در خصوص تصمیمات کارگروه فدراسیون فوتبال درباره نقل و انتقالات گفت : پرسپولیس  اصلا به سقف نمی‌رسد که راجع به سقف صحبت کنیم. قانون زیر ۲۳ سال و ۲۱ سال را عوض کردند و ما همین یک هفته سه بازیکن زیر ۲۳ سال‌مان را باشگاه قرضی به تیم‌های دیگر داده است. قوانین میلی است و دیدید که قوانین را به نفع کدام باشگاه عوض کردند. اینکه بخواهید هر لحظه قوانین را باب میل خودتان تغییر دهید کارشناسی نیست. شاید در فیفا به این قوانین بخندند.
او درباره شرایط سخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به خرید باشگاه‌های دیگر کشورهایی نظیر عربستان ادامه داد: شرایط هرسال سخت است. نمی‌توانیم بگوییم تمام تمرکزمان روی آسیاست. تیمی که پارسال در دو جام قهرمان شده، این ذهنیت را به وجود می‌آورد که باید بهتر کار کند ولی باید عاقلانه فکر کنیم؛ ما الان لیگ و حذفی را داریم و سپس لیگ قهرمانان آسیا هم هست. باید در سه جام بجنگیم.
مدافع پرسپولیس که از وضعیت مالی قراردادش کاملا ناراضی است ادامه داد: دل و دماغی ندارم راجع به مسائل مالی صحبت کنم. با باشگاه حرف بزنیم می‌گوید سازمان بازرسی و ارگان‌های دیگر بالای سر تیم می‌آیند و حق هم دارند ولی بعضی تیم‌ها در شروع نقل و انتقالات یک رقم‌هایی می‌گویند که مغزت سوت می‌کشد. قطعا پیشنهاد هست ولی رقم‌ها قابل قیاس نیست.
او در مورد لغو اردوی ترکیه گفت: قطعا همه ما دوست داشتیم اردوی خوب داشته باشیم و شرایطش مهیا نشد و می‌گفتند دستور از جای دیگر بود. امسال توانستیم اکثر بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و این خیلی کمک می‌کند و باعث شده یک گام جلوتر باشیم ولی یک‌سری کمبودها هست که امیدواریم جبران شود.