حرف زدن درباره قهرمانی پرسپولیس در آسیا منطقی نیست

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال :

فرزاد آشوبی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در نقل‌وانتقالات و شروع فصل جدید گفت : به نظر من پرسپولیس خیلی منطقی و اصولی در فصل نقل‌وانتقالات اسکلت اصلی تیمش را حفظ کرد، با توجه به نیازش بازیکن جدید گرفت. تنها نکته منفی در لیست پرسپولیس، نیاز به جذب یک مهاجم قوی و گلزن است که احساس می‌شود، البته کادر فنی پرسپولیس بعد از جدایی گوهری، دنبال یک دروازه‌بان هم باید باشد، اما در کل پرسپولیس تیم قوی و یکدستی دارد و در فصل پیش رو هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

حرف زدن درباره قهرمانی پرسپولیس در آسیا منطقی نیست

فرزاد آشوبی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در نقل‌وانتقالات  و شروع فصل جدید گفت : به نظر من پرسپولیس خیلی منطقی و اصولی در فصل نقل‌وانتقالات اسکلت اصلی تیمش را حفظ کرد، با توجه به نیازش بازیکن جدید گرفت. تنها نکته منفی در لیست پرسپولیس، نیاز به جذب یک مهاجم قوی و گلزن است که احساس می‌شود، البته کادر فنی پرسپولیس بعد از جدایی گوهری، دنبال یک دروازه‌بان هم باید باشد، اما در کل پرسپولیس تیم قوی و یکدستی دارد و در فصل پیش رو هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.
وی در واکنش به طرح این موضوع که با حضور گولسیانی و پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان هم به پرسپولیس آمد، یادآور شد: پرسپولیس باید در سه جام حضور پیدا کند و برای رقابت باکیفیت در مسابقات پیش رو نیاز است که در هر پستی دو بازیکن باکیفیت در لیست تیم وجود داشته باشد. به خاطر همین حضور سه مدافع وسط با کیفیت دست کادر فنی را باز می‌گذارد تا دغدغه‌ای برای استفاده از بازیکن و به کار گرفتن تاکتیک‌های مناسب نداشته باشد.
وی در پایان در پاسخ به این سؤال که «می‌توان به قهرمانی پرسپولیس در آسیا فکر کرد؟»، تصریح کرد: حرف زدن درباره قهرمانی پرسپولیس در آسیا منطقی نیست. لیگ قهرمانان آسیا شرایطی کاملاً متفاوت نسبت به لیگ داخلی دارد و باید با قدرت و توان بیشتری به مصاف تیم‌های‌ قوی و بازیکنان سرشناس‌شان رفت. البته با شرایطی که پرسپولیس دارد می‌توانیم امیدوار به موفقیت تیمِ گل‌محمدی در آسیا باشیم، اما صحبت از قهرمانی نامفهوم است.