پرسپولیس - آلومینیوم اراک ؛ رونمایی از پرسپولیس ۱۴۰۲

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از چهارشنبه عصر با انجام ۵ دیدار آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات پرسپولیس، قهرمان فصل گذشته میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

پرسپولیس - آلومینیوم اراک ؛ رونمایی از پرسپولیس ۱۴۰۲

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از چهارشنبه عصر با انجام 5 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات پرسپولیس، قهرمان فصل گذشته میزبان تیم آلومینیوم اراک است.
مسابقاتی که هواداران و علاقه مندان زیادی آن را دنبال می کنند. شاید این لیگ از نظر سخت افزار و امکانات و مسایل مالی و مدیریتی باشگاه ها ضعف ها و کاستی های زیادی داشته باشد اما از نظر هیجان هواداری یکی از جذاب ترین لیگ های قاره آسیاست.
بسیاری انتظار داشتند این لیگ پیشرفت قابل توجهی حداقل در بخش سخت افزاری داشته باشد و حداقل شاهد استفاده از کمک داور ویدیویی در این مسابقات باشیم اما این اتفاق رخ نداد. شاید مهم ترین تفاوت این مسابقات با فصل گذشته قوانین جدید بودجه ای و نقل انتقالاتی است.
پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که 6 بار در این سال های اخیر جام قهرمانی را گرفته در هفته نخست در خانه میزبان تیمی سختکوش و جنگنده آلومینیوم اراک است تیمی که لقب گربه سیاه پرسپولیس را یدک می کشد و جالب است که  دو تیم تاکنون  5 مسابقه باهم داشته اند که 2 برد سهم پرسپولیس، 2 برد سهم آلومینیوم بوده و یک بازی هم مساوی شده است. آلومینیوم اراک با رسول خطیبی و سیدمهدی رحمتی حریفان سرسختی برای سرخپوشان تهرانی بوده اند و حالا مجتبی حسینی هدایت آلومینیوم را برعهده گرفته است. مربی که فصل گذشته با پیکان بازی درخشانی مقابل پرسپولیس ارایه کرد اما در نهایت با یک گل در ورزشگاه آزادی شکست خورد ، حالا در افتتاحیه لیگ حسینی دوباره به مصاف پرسپولیس می رود.
تیم قهرمان شرایط مطلوبی دارد و شاید بزرگترین دغدغه اش نداشتن مهاجم نوک ششدانگ است. حفظ علیرضا بیرانوند درون دروازه و  حضور گولیسانی و پورعلی گنجی و جذب مدافعی چون حسین کنعانی زادگان باعث شده که سرخپوشان خیالشان در دفاع راحت باشد. جدایی پرسروصدای کمال کامیابی نیا از پرسپولیس شاید بعد از ماجرای بیرانوند مهمترین حاشیه  این تیم در نیم فصل محسوب می شد.
همه منتظرند ببینند پرسپولیس 1402 در هفته اول مقابل هوادارانش در ورزشگاه آزادی چه نمایشی از خود ارائه خواهد کرد. تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های پرستاره عربی بازی کند.