تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

تقویم آموزشی نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مصوب جلسه ۲۵ تیر ماه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس از سوی مدیریت امور آموزشی و دانش آموختگی برای اجرا ابلاغ شد.

تقویم آموزشی نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مصوب جلسه ۲۵ تیر ماه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس از سوی مدیریت  امور آموزشی و دانش آموختگی برای اجرا ابلاغ شد.
به گزارش دانشجو، بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، اخذ برنامه‌های درسی و تاریخ امتحانات از گروه‌های آموزشی و ثبت اطلاعات کامل دروس در سامانه گلستان در نیمسال اول در تاریخ ۲۱ تیر تا۳۱ تیرماه و در نیمسال دوم اول تا ۲۰ آذرماه می‌باشد.
 انتخاب واحد
در نیمسال اول ۱۸ تا ۲۲ شهریورماه خواهد بود که ۱۸ تا ۲۲ شهریورماه ویژه دانشجویان دکتری و ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد می‌باشد. انتخاب واحد در نیمسال دوم نیز در تاریخ ۹ تا ۱۳ دی ماه انجام می‌شود که برای دانشجویان دکتری ۹ تا ۱۳ دی ماه و برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۱۱ تا ۱۳ دی ماه خواهد بود.
زمان شروع کلاس‌ها در نیمسال اول شنبه اول مهر ماه و در نیمسال دوم ۲۱ بهمن ماه می‌باشد.
حذف و تعویض دروس در نیمسال اول ۹ و ۱۰ مهرماه و در نیمسال دوم ۸ و ۹ اسفندماه و پایان کلاس‌ها نیز در نیمسال اول ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ و در نیمسال دوم ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ می‌باشد.
ارزشیابی دروس در نیمسال اول ۹ تا ۲۲ دی ماه و در نیمسال دوم ۱۹ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.
امتحانات دروس مدرسی در نیمسال اول ۲۳ تا ۲۸ دی ماه و در نیمسال دوم ۲ تا ۷ تیر ماه ۱۴۰۳ و امتحانات دروس تخصصی نیز در نیمسال اول ۳۰ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه و در نیمسال دوم ۹ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ صورت می‌پذیرد.
ثبت اولیه نمرات در سامانه گلستان توسط استاد درس ۲۳ دی ماه تا ۲۵ بهمن ماه و در نیمسال دوم ۲ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.
مهلت اعتراض دانشجویان در نیمسال اول ۲۶ بهمن تا ۱ اسفند ماه و در نیمسال دوم ۲۷ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ و ثبت نهایی نمرات و قفل توسط استاد درس نیز در نیمسال اول ۲ تا ۷ اسفند ماه و در نیمسال دوم نیز ۱ تا ۷ مرداد ۱۴۰۳ خواهد بود.
گفتنی است به منظور ساماندهی هرچه بهتر خوابگاه‌های دانشجویی و رفاه حال دانشجویان در جهت استقرار و تأمین خوابگاه ها، زمان شروع سال تحصیلی جدید براساس تقویم رسمی کشور و از 'ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲' خواهد بود.