به طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فکر می‌کنم

محمد عرفان غلامی عضو تیم ملی پارا تنیس روی میز ایران:

ملی‌پوش پارا تنیس روی میز گفت: به کسب مدال طلای انفرادی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فکر می‌کنم تا بتوانم سهمیه مستقیم پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنم.

 ملی‌پوش پارا تنیس روی میز گفت: به کسب مدال طلای انفرادی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فکر می‌کنم تا بتوانم سهمیه مستقیم پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنم.
محمد عرفان غلامی عضو تیم ملی پارا تنیس روی میز ایران که در لیست اعزام به بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو نیز قرار دارد، در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تمرینات برای حضور در این بازی‌ها اظهار داشت: یک مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و هفته آینده دومین اردوی‌مان در تهران در کمپ بین المللی عضدی برگزار می‌شود. امیدواریم با پیگیری این روند بتوانیم به آمادگی مطلوبی در زمان حضور در بازی‌های آسیایی برسیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تلاش و تمرکزم برای حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است و به کسب مدال طلا انفرادی فکر می‌کنم تا بتوانم سهمیه مستقیم پاریس 2024 را کسب کنم. با توجه به اینکه من و دهقانپور جزو سیدهای برتر دوبل آسیا هستیم، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کشورمان کسب کنیم و بر همین اساس از شانس‌های اصلی کسب مدال در دوبل D18 به شمار می‌رویم.
ملی‌پوش پارا تنیس روی میز در پایان گفت: از مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک که در این مدت زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده و همچنین سیما لیموچی رئیس انجمن پارا تنیس روی میز که به طور شبانه روزی در تلاش هستند تا در این مدت تمامی امور به نحوه احسن انجام شود، تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را ارائه کنیم و باعث سرافرازی پاراتنیس روی میز ایران شویم.