استقلال امسال سال سختی دارد

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت : همیشه بازی‌های ابتدایی لیگ سخت بوده، باید ببینیم تیم استقلال درون زمین چه شرایطی دارد. با اینکه تیم، پیش فصل خوبی نداشته ولی فکر می‌کنم از هفته چهارم پنجم استقلال واقعی و یک تیم خوب را خواهیم دید. همه ما برای سربلندی استقلال دعا می‌کنیم.

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت : همیشه بازی‌های ابتدایی لیگ سخت بوده، باید ببینیم تیم استقلال درون زمین چه شرایطی دارد. با اینکه تیم، پیش فصل خوبی نداشته ولی فکر می‌کنم از هفته چهارم پنجم استقلال واقعی و یک تیم خوب را خواهیم دید. همه ما برای سربلندی استقلال دعا می‌کنیم.
وی افزود: امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند. آن‌ها باید توان و تمرکزشان را روی موفقیت تیم بگذارند. باید در مورد پیراهنی که تنشان هست فکر کنند. استقلال امسال سال سختی دارد اما نام بزرگی دارد و مطمئن باشید امسال هم یکی از مدعیان است.
پیشکسوت استقلال در مورد اینکه سرمربی تیم اعلام کرد همه در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی غرق شود همه غرق می‌شوند، عنوان کرد: او می‌خواهد بازیکن و هوادار شرایط را درک کنند. هر اتفاقی بیفتد هوادار هم جزو استقلال است. ممکن است تیم امسال نتیجه خوبی نگیرد ولی مهم است که همه اعضای این خانواده در کنار هم باشند. همه مشکلات استقلال به عدم مدیریت باشگاه بر می‌گردد. در حساس‌ترین برهه و زمانیکه همه چیز باید در آرامش باشد، مدیران استعفا می‌دهند و مدیرعامل عوض می‌شود. همه، مشکلات استقلال را می‌دانند اما مهم است که مدیریت از سرمربی و تیم حمایت کند. در این شرایط که کادرفنی کنار تیم مانده و کار را با جدیت ادامه می‌دهد خیلی ارزش دارد.