تغییرات محسوس و سرعت قابل توجه پروژه فرهنگسرای جامع ملارد

شهردار ملارد :

شهردار ملارد ، با توجه به نیازهای مبرم شهر به فضاهای فرهنگی و هنری، شتاب در احداث فرهنگسرای شهر را در دستور کار معاونت عمرانی قرار داد.

ملارد-برزگر
شهردار ملارد ، با توجه به نیازهای مبرم شهر به فضاهای فرهنگی و هنری، شتاب در احداث فرهنگسرای شهر را در دستور کار معاونت عمرانی قرار داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، مهندس بهمنی شهردار ملارد مطرح کرد:با تلاش شبانه روزی و عزم جدی کارشناسان برای توسعه زیرساخت‏ها و پیشبرد پروژه های عمرانی، لذا ادامه عملیات تکمیلی پروژه فرهنگسرا جامع شهر با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محترم ، با سرعت قابل توجه‏ای پیش می‏ رود.
مهندس بهمنی یادآور شد:روند احداث این پروژه فاخر و عظیم در جهت افزایش سرانه‏های فرهنگی در شهر ملارد در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته و اکنون در مرحله اجرای کف‏سازی خرپشته، آرماتوربندی فونداسیون دیوار فرهنگسرا، آرماتوربندی برش و خم کاری ریشه های ستون‏ها و اجرای آن‏ها در محل اجرای فونداسیون دیوار محوطه قرار دارد.
 پیشرفت شتابان روند احداث گرمخانه شهرملارد
شهردار ملارد در ادامه به پروژه گرمخانه ملارد اشاره نمود گفت:یکی از پروژه های مهم شهرداری ملارد در سال جاری احداث گرمخانه می‏باشد که عملیات اجرایی آن با نظارت معاونت امور زیربنایی و امور ترافیک شهری ملارد تاکنون پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته است.
وی در ادامه اظهار کرد:اقدامات این پروژه شاخص  در دست انجام است و به یاری خدا قبل از فصل سرما به بهره برداری خواهد رسید.
وی عنوان کرد:این پروژه در راستای خدمت‏رسانی مطلوب به شهروندان فهیم شهرملارد، اکنون در مرحله ساخت فریم درب‏ها و سنگ کاری و...قرار دارد.