فرجی باز هم طلا گرفت

پینگ پنگ باز نوجوان ایران قهرمان مسابقات جهانی تونس شد؛

بنیامین فرجی با پیروزی در فینال رده سنی زیر ۱۵ سال مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی تونس به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

 بنیامین فرجی با پیروزی در فینال رده سنی زیر ۱۵ سال مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی تونس به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.
گفتنی است، در روز پایانی مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی تونس و در رده سنی زیر ۱۵ سال، بنیامین فرجی به مصاف «واسیم اسید» از کشور میزبان رفت و با پیروزی ۳ بر صفر مقابل این بازیکن صاحب عنوان قهرمانی شد.
فرجی در حالی عنوان قهرمانی رده زیر ۱۵ سال را به خود اختصاص داد که بعد از صدرنشینی در پایان مرحله مقدماتی، مرحله یک هشتم نهایی را با قرعه استراحت پشت سر گذاشته بود.
او در مرحله یک چهارم نهایی نماینده الجزایر را ۳ بر یک شکست داد و در دیدار نیمه نهایی نیز «دنی» از انگلیس را ۳ بر ۲ شکست داده بود.
فرجی در شرایطی در دیدار نهایی موفق به شکست «واسیم اسید» شد که در فینال رده سنی زیر ۱۷ سال مقابل همین بازیکن متحمل شکست شده و به مدال نقره رسیده بود .
لازم به یادآوری است که در طی سال جاری این سومین مدال طلای بنیامین فرجی از مسابقات جهانی می باشد . فرجی فروردین امسال در مسابقات جهانی کانتندر ترکیه موفق به کسب مدال طلا شده بود . وی همچنین در اوایل مرداد در مسابقات جهانی کانتندرقزاقستان مدال طلا کسب کرد .گفتنی که که ورزشکاران اعزامی به مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی تونس بامداد امروز ( دوشنبه ) به ایران بازگشتند و با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز ، مدیران ورزش کشور و اهالی تنیس روی میز طی مراسم رسمی و باشکوهی مورد استقبال قرار گرفتند .