هر ۳ گل استقلال دیدنی بود

بهتاش فریبا مربی سابق استقلال:

بهتاش فریبا مربی سابق استقلال در خصوص پیروزی آبی پوشان در هفته نخست برابر صنعت نفت آبادان گفت : استقلال مقابل نفت آبادان خیلی خوب بازی کرد. نفت آبادان را نباید دست کم گرفت این تیم یقه همه تیم‌ها را خواهد گرفت. نفتی‌ها در ۳۰ دقیقه اول پرس بسیار خوبی کردند اما این استقلال بود که در نهایت پیروز شد و روی تیم نفت فشار و هجوم آورد و تا دقیقه ۹۰ هم این فشار را از روی نفت برنداشت.

هر ۳ گل استقلال دیدنی بود

بهتاش فریبا مربی سابق استقلال در خصوص پیروزی آبی پوشان در هفته نخست برابر صنعت نفت آبادان گفت : استقلال مقابل نفت آبادان خیلی خوب بازی کرد. نفت آبادان را نباید دست کم گرفت این تیم یقه همه تیم‌ها را خواهد گرفت. نفتی‌ها در 30 دقیقه اول پرس بسیار خوبی کردند اما این استقلال بود که در نهایت پیروز شد و روی تیم نفت فشار و هجوم آورد و تا دقیقه 90 هم این فشار را از روی نفت برنداشت.
وی تاکید کرد : در بازی با صنعت نفت استقلال هم راست‌ رو بود هم چپ‌ رو و دیدید که چه گل‌های زیبایی هم به ثمر رساند. هر سه گل از گل‌های ناب و فوتبالی بود که روی کارهای تمرین شده به دست آمد. چه گل آرش رضاوند چه ضربه سر زیبای ارسلان مطهری که روی ارسال زیبا و دقیق ابوالفضل جلالی به ثمر رسید و حردانی هم پا به توپ حرکت کرد و گل هم زد.وی افزود :  با پیروزی در دو بازی اول،  تیم شرایط روحی و روانی خیلی خوبی پیدا می‌کند. در بازی این هفته با ملوان هم روزبه چشمی را هم در اختیار داریم. محمدی 2 گل در یک بازی تدارکاتی زده، سبحان خاقانی در آن مسابقه هم بازی کرده است؛ با اضافه شدن آنها توان استقلال بیشتر خواهد شد. ملوان هم با آوردن یک مربی باتجربه و کاربلد حریف سرسختی است. تیم‌های مهدی تارتار بازی بسته و دفاعی را خیلی خوب انجام می‌دهند. بازیکنانش در اطراف محوطه جریمه خیلی خوب جمع می‌شوند با این حال من به پیروزی مقابل ملوان هم خوش‌بین هستم به خصوص اینکه وقتی دیدم بازیکنان استقلال در آن هوای گرم و شرجی نفس کم نیاوردند و بدنسازی خوبی برای تیم انجام شده است.
وی در پایان گفت : حیف که تماشاگران احتمالاً در بازی با ملوان در ورزشگاه آزادی حضور ندارند. صحبت از انتقال بازی به شهر دیگری غیر از تهران هم هست اما امیدوارم این بازی در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران برگزار شود. چون مسئولان ورزشگاه گفته بودند که امکان استقرار تماشاگران در سکوهای سالم ورزشگاه وجود دارد. استقلال باید از شرایط میزبانی و حمایت هوادارانش برخوردار شود.