افزایش تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور به ۵۰ درصد در سال تحصیلی آینده

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های مهم این وزارتخانه گفت: بر روی ۲ برنامه تربیت معلم و اجرایی سازی سند تحول بنیادین تمرکز ویژه داریم. دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر واحدهای درسی خود باید ۱۲ مهارت را نیز بیاموزند تا بتوانند فارغ‌التحصیل شوند و این مصوبه شامل ورودی‌های سال‌های گذشته هم ‌می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های مهم این وزارتخانه گفت: بر روی ۲ برنامه تربیت معلم و اجرایی سازی سند تحول بنیادین تمرکز ویژه داریم. دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر واحدهای درسی خود باید ۱۲ مهارت را نیز بیاموزند تا بتوانند فارغ‌التحصیل شوند و این مصوبه شامل ورودی‌های سال‌های گذشته هم ‌می‌شود. امسال بیش از۲۰ هزار دانشجومعلم را به طرح ولایت اعزام کردیم.به گزارش ایسنا، رضا مراد صحرایی در دومین کنگره‌ معلمان انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم یادآوری خودباوری، ایمان و امید به عنوان مثلث معجزه‌آفرین و بن‌مایه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی گفت: خودباوری، امید و ایمان، میثاق مشترک ما برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی است.
صحرایی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در کنکور سراسری خاطرنشان کرد: امسال ۴۰ درصد تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور بود که سال بعد به ۵۰ درصد و دو سال بعد به۶۰ درصد خواهد رسید.