تراکتور- پرسپولیس ، در بازی بزرگ

روز دوم از هفته دوم لیگ برتر امروز با انجام ۵ مسابقه برگزار می شود. یکی از بازی های بزرگ و مهم نیم فصل اول در تبریز بین دو تیم تراکتور و پرسپولیس برگزار خواهد شد و دو دربی هم در خوزستان و اصفهان برگزار می شود.

تراکتور- پرسپولیس ، در بازی بزرگ

روز دوم از هفته دوم لیگ برتر امروز با انجام 5 مسابقه برگزار می شود. یکی از بازی های بزرگ و مهم نیم فصل اول در تبریز بین دو تیم تراکتور و پرسپولیس برگزار خواهد شد و دو دربی هم در خوزستان و اصفهان برگزار می شود.
تقابل  دو تیم همیشه تراکتور – پرسپولیس همیشه جذاب و دیدنی بوده و این فصل حساس تر از همیشه خواهد بود چون هر دو تیم پرستاره و مدعی هستند. پرسپولیس قهرمان فصل گذشته در هفته اول یک برد اقتصادی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به دست آورد ، اما تراکتور با 3 گل مغلوب سپاهان شد.
در تراکتور بازیکنان سابق پرسپولیسی مثل شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید آقایی و مهدی شیری حضور دارند و از سویی دیگر محمد نصرتی از مربیان تراکتور هم سابقه بازی در پرسپولیس را دارد که همگی آنها برای این مسابقه انگیزه مضاعفی دارند.
 از نظر فنی باید دید خمز بعد از باخت مقابل سپاهان چه تدابیر تاکتیکی در نظر گرفته تا بتواند قهرمان فصل گذشته را شکست بدهد. یحیی گل محمدی و  پرسپولیس هم قطعا با همان شیوه همیشگی شاید به دنبال بردی اقتصادی در خارج از خانه باشند. تراکتور اگر مثل دیدارهای آخر فصل گذشته در تبریز ظاهر شود پیروزی دور از دسترسش نخواهد بود اما گر مثل بازی با سپاهان هفته قبل در میدان باشد شرایط سختی را مقابل قهرمان فصل گذشته تجربه خواهد کرد. بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هم از تراکتور به عنوان تیمی خوب و تاکتیکی یاد کرد. جدال قرمزپوشان تبریز و تهران یکی از بازی های بزرگ این فصل باشد. مسابقه ای که فصل گذشته مساوی نشد و یک بازی را تراکتور برد و یک مسابقه را هم پرسپولیس.