بازی سختی پیش رو داریم

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال :

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی هفته اول استقلال برابر صنعت نفت گفت: واقعا همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. این همان چیزی بود که نکونام می‌خواست. باید همین روند را ادامه بدهیم. هنوز اتفاقی نیفتاده، درست است که بردمان خیلی به چشم آمد ولی باید همیشه در تمام بازی‌ها همینطور کار کنیم. بچه‌ها خودشان به همه چیز واقف هستند. تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد.

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی هفته اول استقلال برابر صنعت نفت گفت: واقعا همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. این همان چیزی بود که نکونام می‌خواست. باید همین روند را ادامه بدهیم. هنوز اتفاقی نیفتاده، درست است که بردمان خیلی به چشم آمد ولی باید همیشه در تمام بازی‌ها همینطور کار کنیم. بچه‌ها خودشان به همه چیز واقف هستند. تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد.وی در خصوص بازی این هفته مقابل ملوان، گفت : بازی سختی پیش رو داریم. ملوان تیم خوبی است. همیشه مقابل استقلال سختکوش بوده ولی موضوع مهم ارزش و اعتبار خودمان است که باید از آن دفاع کنیم. همه ما باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم. ما که کنار خط هستیم ولی همه بازیکنان هم و غم ‌شان این است که درون زمین بتوانند به عنوان تیم استقلال خوب کار کنند و بدرخشند. مقابل ملوان هم باید مثل بقیه بازی‌ها تلاش کنیم 3 امتیاز را بگیریم.
 وی در مورد اینکه شکل بازی و نمایش تیم، کادرفنی را چقدر امیدوار کرد استقلال تا دربی هفته پنجم به هماهنگی و کیفیت لازم برسد، گفت: درست است در بازی اول برنده شدیم اما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم. نفر کم داریم داریم ولی با همین بازیکنان هم فکر می‌کنم بتوانیم در بقیه بازی‌ها با همین روند و عملکرد بهترحاضر شویم. امیدوارم بتوانیم بازیکن جذب کنیم و تیم کامل شود تا ان‌شالله لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.