استقلال - ملوان؛ با اندیشه های متفاوت

آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر در تهران بین ۲ تیم استقلال و ملوان انزلی برگزار می شود. هر ۲ تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی زیادی داشته است. ملوان اکنون با مهدی تارتار مقابل استقلال قرار می گیرد، تیم های تارتار خوب دفاع کردن را بلد هستند و به همین دلیل استقلال کار دشوارتری برای گلزنی نسبت به بازی با نفت آبادان دارد.

استقلال - ملوان؛ با اندیشه های متفاوت

 آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر در تهران بین 2 تیم استقلال و ملوان انزلی برگزار می شود. هر 2 تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی زیادی داشته است. ملوان اکنون با مهدی تارتار مقابل استقلال قرار می گیرد، تیم های تارتار خوب دفاع کردن را بلد هستند و به همین دلیل استقلال کار دشوارتری برای گلزنی نسبت به بازی با نفت آبادان دارد. استقلال هفته گذشته در آبادان هجومی، تماشاگر پسند و تاکتیکی بازی کرد. گل هایی تمرین شده به ثمر رساند و نوید یک تیم مدعی را به هوادارانش داد آن هم در حالی که پیش فصل دشواری را پشت سر گذرانده بود.
استقلال در این مسابقه احتمالا از مهرداد محمدی خرید جدیدش در ترکیب تیم رونمایی خواهد کرد، روزبه چشمی کاپیتان تیم هم که در بازی قبل محروم بود در این دیدار منعی برای حضور در استقلال ندارد و آبی پوشان با حضور این دو ملی پوش شرایط بهتری خواهند داشت و ملوان هم برای گرفتن اولین امتیازش در فصل جدید تلاش می کند و می داند بسته نگه داشتن دروازه در این مسابقه چقدر سخت است. هفته دوم لیگ برتر امشب با جدال این دو تیم به پایان خواهد رسید در حالی که استقلال به فکر دومین برد و حفظ صدرنشینی در لیگ است و ملوان به دنبال اولین امتیاز لیگ برتر بیست و سوم.