معرفی ۳۰ مجموعه و دستاوردهایشان در رویداد آموزشی چهارسوق

رئیس پانزدهمین رویداد بین‌المللی چهارسوق خبر داد؛

رئیس پانزدهمین رویداد بین المللی چهارسوق گفت:امسال بجز فرصت‏های شبکه سازی و ارائه غرفه ها در این رویداد، ۳۰ مجموعه به صورت کوتاه، خود را برای مخاطبان معرفی می کنند تا شبکه سازی موثری بین مجموعه و افراد صورت بگیرد.

رئیس پانزدهمین رویداد بین المللی چهارسوق گفت:امسال بجز فرصت‏های شبکه سازی و ارائه غرفه ها در این رویداد، ۳۰ مجموعه  به صورت کوتاه، خود را برای مخاطبان معرفی می کنند تا شبکه سازی موثری بین مجموعه و افراد صورت بگیرد.
به گزارش آفرينش به نقل از دبیرخانه دائمی رویداد چهارسوق، محمد آزین رئیس پانزدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق  در حاشیه این رویداد، درباره جزئیات برگزاری رویداد چهارسوق گفت: این رویداد هرساله سعی کرده است فضای شبکه سازی و ارتباط بین فعالان را توسعه دهد و برنامه های کارآمدی را ارائه کند.
وی افزود: امسال بجز فرصت های شبکه سازی و ارائه غرفه ها،  ۳۰ مجموعه به صورت کوتاه، خود را برای مخاطبان معرفی می کنند تا شبکه سازی موثری بین مجموعه و افراد صورت بگیرد.
آزین با اشاره به اینکه در رویداد امسال، غرفه های تجربه محور داریم درباره محتوای رویداد چهارسوق افزود: امسال ۱۰ ارائه از فعالین نظام تعلیم و تربیت داریم و تجربه ها در این رویداد بیان می شود همچنین پنل و نشستی درباره آزمون تیمز و پرلز و رابطه آن با سیاست گذاری آموزش و پرورش داریم.
در ادامه این رویداد، مهدی نوید ادهم صاحب نظر نظام تعلیم و تربیت و دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش نیز با اشاره به تاثیرگذاری رویداد چهارسوق در نظام تعلیم و تربیت گفت: این روزها جمعیت زیادی از جوانان علاقه مند به نظام تعلیم و تربیت در کشور مشغول فعالیت هستند که این رویداد، چهره های دارای انگیزه و مهارت در حوزه تعلیم و تربیت را شناسایی و شبکه سازی می کند که این تبادل تجربیات و هم افزایی باعث ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت می شود.
وی با بیان اینکه چهارسوق اقدام مبارکی است که دوستان خوش ذوق آن را طراحی کرده اند افرود: این رویداد با استقبال دست اندرکان حوزه تعلیم و تربیت روبرو شده است که نشان از موفقیت آن دارد.