۲۰۱ ایستگاه کاری کارت هوشمند ملی در هرمزگان خدمات کارت هوشمند ارائه می دهند

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان:

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان گفت: در حال حاضر در استان هرمزگان تعداد ۲۰۱ ایستگاه کاری کارت هوشمند ملی در هرمزگان وجود دارد که همگی فعال هستند و خدمات مبتنی بر کارت هوشمند ملی در آنها به مردم استان ارائه می گردد.

بندرعباس- شهین صادقی
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان گفت: در حال حاضر در استان هرمزگان تعداد 201 ایستگاه کاری کارت هوشمند ملی در هرمزگان وجود دارد که همگی فعال هستند و خدمات مبتنی بر کارت هوشمند ملی در آنها به مردم استان ارائه می گردد.
ابراهیم هویدا اظهار داشت:ایستگاه های کارت هوشمند ملی در نقاط مختلف استان پراکنده است تا مردم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند و بتوانند خدمات خود را با صرف کمترین وقت و هزینه دریافت نمایند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از این ایستگاه‏ها در ادارات تابعه ثبت احوال در سراسر استان و بخشی دیگر در نمایندگی‏ها مستقر می‏باشند و همچنین دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال استان نیز خدمات کارت هوشمند ملی را به مردم شریف استان ارائه می‏دهند.
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان در ادامه خاطر نشان کرد:کارت هوشمند ملی کلید ورود به دولت و خدمات الکرونیک است و به زودی با کاربردی شدن این کارت ،امکان ارائه خدمات بیشتری از طریق آن میسر خواهد بود و می توان گفت شناسایی و تصدیق هویت افرا و فراهم شدن امضای دیجیتال تنها بخشی از مزایای کارت هوشمند ملی می‏ باشد.