کارزار تنش‌زدایی با ایران؛ هدف انتخاباتی بایدن

تلگراف در گزارشی مطرح کرد؛

روزنامه تلگراف در گزارشی با مورد توجه قرار دادن توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان که آزادسازی پول‎های بلوکه‌شده ایران در کره جنوبی نیز به عنوان بخشی از آن انجام شد، مطرح کرد که دولت بایدن با اهداف انتخاباتی، کارزاری برای کاهش تنش‌ با ایران به راه انداخته است.

روزنامه تلگراف در گزارشی با مورد توجه قرار دادن توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان که آزادسازی پول  های بلوکه‌شده ایران در کره جنوبی نیز به عنوان بخشی از آن انجام شد، مطرح کرد که دولت بایدن با اهداف انتخاباتی، کارزاری برای کاهش تنش‌ با ایران به راه انداخته است.
به گزارش ایسنا، روزنامه تلگراف در گزارشی درباره فعالیت‌های اخیر دولت جو بایدن در زمینه «کاهش تنش‌» با ایران نوشت: جو بایدن که در پی بردی در زمینه سیاست خارجی خاورمیانه پیش از انتخابات آمریکا در سال آتی است، کارزاری برای تنش‌زدایی با ایران به راه انداخته است.
تلگراف ادعا کرد: گفته می‌شود که آمریکا در حال لابی با ایران برای متوقف‌کردن ارسال پهپادها به روسیه، به عنوان بخشی از توافقی گسترده‌تر و غیررسمی است که این توافق، همچنین هدف کاهش تنش‌ها در خاورمیانه میان اسرائیل و ایران و نیروهای نیابتی آن در منطقه را دنبال می‌کند.