۱۰ برابر بهتر از فصل قبل هستم

بلینگام:

ستاره جوان رئال‌مادرید بعد از ادامه درخشش در این تیم مادریدی عنوان کرد ۱۰ برابر بهتر از فصل قبل شده است.

ستاره جوان رئال‌مادرید بعد از ادامه درخشش در این تیم مادریدی عنوان کرد ۱۰ برابر بهتر از فصل قبل شده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته دوم رقابت‌های لالیگا به مصاف آلمریا رفت و توانست با درخشش بلینگام با نتیجه ۳
 بر یک به پیروزی دست پیدا کند. با این نتیجه رئال مادرید با ۶ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار گرفت و آلمریا بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جای گرفت.
جود بلینگام با دو گل و یک پاس گل ستاره رئال مادرید در دیدار با آلمریا بود. او پس از بازی در مورد عملکردش گفت: من ۱۰ برابر بهتر از فصل گذشته هستم. با این بازیکنان احساس راحتی می‌کنم و هر روز در حال یادگیری هستم. سطح بازیکنان در رئال خیلی بالاست و من مانند اسفنجی هستم که هر چه هم‌تیمی‌هایم به من می‌گویند را جذب می‌کنم. بلینگام ۲۰ ساله تابستان امسال با ۱۰۳ میلیون یورو به اسپانیا نقل مکان کرد.آریباس در دقیقه ۳ این دیدار آلمریا را پیش انداخت اما در ادامه
 رئال مادرید با درخشش بلینگام به سه گل رسید. بلینگام در این دیدار در دقایق ۱۹ و ۶۰ گل‌زنی کرد و در دقیقه ۷۳ پاس گل وینیسیوس جونیور را داد. تونی کروس در دقیقه ۵+۴۵ گل‌زنی کرد که VAR این گل را مردود اعلام کرد.
بازیکن فصل قبل بوروسیا دورتموند در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز افزود: مهم‌ترین چیز این است که من خوب بازی کنم و نقش خودم را انجام دهم. خوشحالم که دو گل به ثمر رساندم و به تیم کمک کردم تا پیروز شود ولی این کافی نیست و باید در تمام زمینه‌های بازی‌ام کار کنم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم.
رئال مادرید در دیدار بعدی خود باید جمعه ۳ شهریور در زمین سلتاویگو به میدان برود و در ادامه در دیدار بعدی در خانه پذیرای تیم ختافه خواهد بود.