تراکتور به دنبال چهارمین سهمیه فوتبال ایران

تراکتور- شارجه ؛

تیم فوتبال تراکتور ایران امروز سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شارجه امارات خواهد رفت.

تیم فوتبال تراکتور ایران امروز سه شنبه ساعت 19:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شارجه امارات خواهد رفت.
تراکتور تبریز در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر مقابل پرسپولیس و سپاهان شکست خورد تا هوادارانش را ناراحت کند اما هواداران تراکتور امیدوارند تیم محبوب شان خیلی سریع به شرایط مطلوب فصل گذشته برگردد. تراکتور سه شنبه شب در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود تا با یک برد به عنوان چهارمین سهمیه فوتبال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد باشد و در کنار پرسپولیس، سپاهان و نساجی در رقابت بزرگان قاره کهن قرار بگیرد.
حریف قرمزپوشان تبریزی تیم شارجه امارات  است،  تیمی که چند روز پیش در نخستین مسابقه لیگ امارات تیم اتحاد کلبا را با  سرمربیگری فرهاد مجیدی و حضور مهدی قائدی 4 بر 3 شکست داده و نشان داد که از نظر تیمی آمادگی خوبی دارد.
برنده این مسابقه که امیدواریم تراکتور باشد در سید چهارم قرعه کشی لیگ قهرمانان قرار می گیرد قرعه کشی که قرار است 2 شهریور برگزار شود و تیم ها حریفان خود را در لیگ قهرمانان بشناسند.