خروج ۴ مهاجم و جذب تنها یک جانشین

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود خروج نام چند مهاجم از لیستش تاکنون فقط یک بازیکن در این پست به خدمت گرفته است.

خروج ۴ مهاجم و جذب تنها یک جانشین

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود خروج نام چند مهاجم از لیستش تاکنون فقط یک بازیکن در این پست به خدمت گرفته است.
گفتنی است، با جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس، حالا خط حمله سرخپوشان خالی‌تر از قبل شده و این موضوع به یک نگرانی بزرگ نزد هواداران تبدیل شده است. در روزهایی که رقبای آسیایی پرسپولیس از نیمار، میتروویچ و مانه رونمایی می‌کنند، پرسپولیس یک مهاجم دیگر خود را هم فروخت و حالا در به در دنبال مهاجم خارجی است!
با وجود بررسی‌های زیاد و مذاکره مستقیم و غیرمستقیم با چند بازیکن خارجی، ظاهراً هنوز توفیقی برای پرسپولیس در جذب مهاجم حاصل نشده و در این وضعیت، شهاب زاهدی تنها امید خط حمله پرسپولیس است! بازیکنی که در دو هفته گذشته چیز خاصی از خود نشان نداده است، اما کادر فنی و هواداران پرسپولیس چشم امید به درخشش او بسته‌اند.
پرسپولیسی‌ها که از انتهای فصل قبل هم مشکل عمده تیم خود را در خط حمله می‌دیدند، حالا برای فصل جدید هم دوباره در این پست دچار مشکل هستند، جایی که به جای حل مشکل؛ حالا یک بحران را پیش روی خود می‌بینند.
لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی چهار خروجی شاخص تیم گل‌محمدی در پست خط حمله هستند که به جای همه آنها تا این لحظه فقط شهاب زاهدی جذب شده است! در اینکه پریرا و دیاباته آورده خاصی برای پرسپولیس نداشتند شکی نیست، اما حداقل با جدایی آنها و کاهش هزینه بیش از یک میلیون دلاری انتظار می‌رفت عملکرد نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس بیشتر معطوف به خط حمله و پوشش این نقطه ضعف بزرگ فصل قبل باشد، ولی تا این لحظه اتفاق خاصی رقم نخورده است.