اینترنت و نارضایتی های بی پاسخ مردم

طی روزهای اخیر سرعت اینترنت و خدمات دهی آن به شدت کند و بی کیفیت شده است. قطعی های مکرر و سرعت پائین باعث نارضایتی مردم در سراسر کشور و به ویژه پایتخت شده است.

اینترنت و نارضایتی های  بی پاسخ مردم

طی روزهای اخیر سرعت اینترنت و خدمات دهی آن به شدت کند و بی کیفیت شده است. قطعی های مکرر و سرعت پائین باعث نارضایتی مردم در سراسر کشور و به ویژه پایتخت شده است.
جدای از اینکه اینترنت ابزار اصلی تجارت و کسب و کارهای خرد و کلان می باشد،اما از سوی دیگر سازمان و نهادهای مربوطه در حوزه ارائه خدمات اینترنت به مشترکان عملا بی مسئولیت اقدام می کنند.
امروز چندهزار خانواده برای صرفه جویی در هزینه های اینترنتی اقدام به خرید خدمات نت از مخابرات هستند و پول شارژ و خدمات آن را به طور سالیانه پرداخت کرده اند.اما سرویسی که تحویل می گیرند به هیچ وجه کیفیت ندارد و مدام قطع و یا کند است و در قبال این کندی سرویس هیچ کس به آنها معترض نمی شود درحالی که اگر ملاک گرفتن پول از مردم میزان خدمات باشد باید بخشی از پول مردم به حساب آنها بازگردد.
همچنین مشکلات فراوانی که برای مشترکین تلفن همراه به وجود آمده و باعث شده تا آنها مدام با  نت خط خود اقدام به سرویس گیری کنند درحالی که  هزینه آن به مراتب بیشتر است و سرعت پایین و اختلال مداوم باعث کاهش حجم بسته سفارشی آنها می گردد. اگر قرار به داشتن کیفیت خدمات و پرداخت هزینه ها می باشد باید بپذیریم که در حق مردم اجحاف می شود و کسی پاسخگو نیست.