به لحاظ تاکتیکی روی استقلال کار شده است

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال:

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، گفت : در دیدار با سپاهان از استقلال چیزی دیدیم که راحت می‌توان درباره آن اظهار نظر کرد. نخست ساختار دفاعی تیمی بود که در نیمه اول به خوبی اجرا شد. در نیمه دوم هم با توجه به گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، بازیکنان رها شدند و نمایش خوبی داشتند. استقلال در ساختار دفاعی و حمله نشان داد که به لحاظ تاکتیکی روی آن کار شده است.

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال  درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، گفت : در دیدار با سپاهان از استقلال چیزی دیدیم که راحت می‌توان درباره آن اظهار نظر کرد. نخست ساختار دفاعی تیمی بود که در نیمه اول به خوبی اجرا شد. در نیمه دوم هم با توجه به گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، بازیکنان رها شدند و نمایش خوبی داشتند. استقلال در ساختار دفاعی و حمله نشان داد که به لحاظ تاکتیکی روی آن کار شده است.
همدانی در واکنش به انتقادها از عملکرد مدیران استقلال خاطر نشان کرد: سریال انتخاب‌ اشتباه مدیران در استقلال همچنان ادامه دارد. روی صحبتم با علی خطیر و مدیرانی قبلی نیست، به طور کلی اشتباهات مدیریتی به استقلال آسیب زده است.